maanantai 2. tammikuuta 2017

TAVOITTEITA VUODELLE 2017

Moikka ensimmäistä kertaa tänä vuonna! Tän vuoden postaukset onkin hyvä aloittaa kertomalla teille mun vuoden 2017 tavoitteista. Niitä ei hirveästi ole, mutta halusin kuitenkin toteuttaa tällaisen postauksen, koska nää asiat on mulle tosi tärkeitä ja haluan ihan oikeesti saavuttaa näitä juttuja. Julkaisinkin mun facebook seinällä tällaisen tekstin: Vuosi 2017 tulee olemaan täynnä tavoitteita ja unelmia joiden saavuttamiseeksi teen kyllä kaikkeini. Can't wait! 
Opiskelemaan pääsy on yksi tän vuoden isoimmista asioista. Monet teistä varmaan tietää mihin mä haluan mutta puhutaan siitä nyt vielä kerran. Hain jo viime keväänä opiskelemaan opettajaksi, mutta jäin aika kaukaiselle varasijalle. En kuitenkaan oo lannistunut enkä myöskään ole unelmaani muuttanut. Tänä vuonna mulla on jälleen mahdollisuus hakea tuohon kyseiseen kuoluun ja tavoitehan todellakin on se että mä pääsen sinne. Oon tehnyt jo nyt sen eteen paljon töitä ja tuun myös vielä tekemään. Motivaatiota ainakin löytyy! 

Kasvatustieteen perusopintojen loppuun suorittaminen liittyy edelliseen kohtaan aika vahvasti. Mulla on tällä hetkellä 8 opintopistettä ja tavoitteena ois huhtikuuhun mennessä saada 25 opintopistettä. Näin mä olisin sitten suorittanut jo valmiiksi osan kursseista, joita tuolla koulussa käydään. Oon täysin aikataulussa, eikä mulla ole epäilystäkään ettenkö noita 25 opintopistettä saisi haalittua kasaan. Tän kuun 18. päivä on jälleen tentti ja sen myötä saan 12 opintopistettä täyteen! 

Elämäntapojen muuttaminen on varmaan joka toisen tavoite ainakin jollakin asteella, haha. Mäkin oon monta monta kertaa pyöritellyt mielessäni tätä aihetta, mulla vaan ei ole ollut siihen tarpeeksi motivaatiota ja itsekuria siihen. Tänä vuonna kuitenkin haluun ottaa ihan tosissani tavoitteeksi sen, että saisin muutettua elämäntapojani ja ehkä pudotettua muutaman kilon! Täytyyhän se myöntää että on niitä muutama saattanut tässä kertyä.. :D Rakastan erilaisia pikaruokapaikkoja ja muutenkin kaikki suolainen, kuten sipsit, on mun herkkua. Nyt täytyy vaan yrittää pysyä erossa niistä. 
Blogiin panostaminen kuuluu myös mun tavoitteisiin. Haluan tänä vuonna kirjoittaa paljon postauksia, panostaa enemmän kuviin sekä tekstiin ja tehdä monipuolisia postauksia. En sano, että ainakaan itse olisin sitä mieltä, että postaukseni ovat nyt huonoja ja mutta parantamisen varaa löytyy aina. Näiden avulla saattaisin saavuttaa meille isomman lukijamäärän, joka sekin on eräänlainen tavoite tälle vuodelle. 

Matkustaminen, uusien ihanien muistojen luominen ja yhä enemmän ystävien kanssa oleminen on myös pakko mainita. Mä nautin todella paljon mun ystävien seurasta ja haluankin tehdä tänä vuonna kaikkea ikimuistoista heidän kanssaan. Tahtoisin myös päästä joillekkin festareille, mutta katsotaan miten rahat ja mahdollinen kesätyö antaa myöten. Matkustelu on mulla aina mielessä ja haaveena, varsinkin siis ulkomaille matkustaminen. Haluaisin lähteä tänä vuonna johonkin lämpimään, mutta viimeistään sitten vuonna 2018!

Tähän loppuun on pakko mainita vielä poikaystävän armeijaan lähtö joka tulee olemaan mulle aika haaste. Kuulostaa huvittavalta, sillä senhän pitäisi olla haaste Patelle, ei mulle. Tai ainakin enemmän Patelle kuin mulle.. Mulle henkilökohtasesti on vaikea olla erossa ihmisestä jota rakastan yli kaiken jonka viereen oon joka yö tottunut nukahtamaan. Tavoitteena onkin selvitä tästä kunnialla ja kyllähän me selvitäänkin! 


4 kommenttia :

  1. Huppuja ja realistisiakin tavotteita sulla tälle vuodelle! Mä pidän kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä, jotta (tai siis kun) pääset haluamaasi kouluun. :-) Ja aika menee nopeasti myös armeijan suhteen. Te näette sun poikaystäväsi kanssa kuitenkin silloin tällöin ja hän on takaisin ennen kuin ehdit edes armeijaa sanoa, tsemppihalit! <3

    VastaaPoista
  2. Kivoja tavotteita ja etenkin tuo opiskelukohta kiinnitti mun huomion! Ootko harkinnut valmennusta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni viimeks se koe tosi hyvin, mutta haastattelussa möhlein sit jotain. Haastatteluun taitaa olla vähän vaikeampi valmentautua :(

      Poista