sunnuntai 22. tammikuuta 2017

DIY KUVAPYYKKINARU

Mulle on aina seinien sisutaminen tuottanut vaikeuksia. Halusin kuitenkin kokeilla jotain uutta ja erilaista. Tämän kuvapyykkinarun tekemistä oon suunnitellut jo pitkään, vaikka tämän tekemiseen ei oikeastaan paljoa vaadita. Päätin jakaa tämän teidän kanssanne, vaikka monelle tämä voikin olla jo entuudestaan tuttu. 
Itse lähdin toteuttamaan tätä oikeastaan vain mahdollisimman helpolla tavalla. Ihan kokeilu mielessä näin aluksi. Valitsin askartelunarua sekä pieniä pyykkipoikia. Onneksi meidän seinässä oli jo naulat valmiina juuri oikeissa kohdissa, joten tämän kiinnittäminen oli helppoa. Tästä saa niin oman näköisensä kunhan käyttää vain mielikuvitusta. Esimerkiksi tuon askartelunarun tilalle olisi voinut laittaa vaikka helminauhaa ja nuo pyykkipojat maalata. 
Halusin tehdä tämän mun omista kuvista ja tulostin nämä siis itse. Laitoin kuvat pyykkipojilla kiinni naruun ja valmista tuli. Olisihan tämän voinut tehdä jostain sisustuskuvistakin, mutta halusin esille mulle rakkaita ihmisiä. 
Oon kyllä tyytyväinen tähän lopputulokseen! Mä tykkään tästä ja kuviakin on helppo vaihdella halutessaan. Tuun kyllä ehdottomasti tekemään näitä lisää. Mitä mieltä te olette? 


4 kommenttia :

  1. Tää on ihan sika ihana idea, ja oon ittekkin miettinyt tekeväni tommosen :-)

    http://osakaksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläiset näyttää niin kivoille ja on mukavaa vaihtelua tauluihin! Suosittelen kyllä tekemään :-)

      Poista