torstai 12. tammikuuta 2017

TRENDIT JOTKA EI ISKE MUHUN

Moikka! Tällä kertaa ollaankin vähän erikoisemman aiheen äärellä. Usein tulee juteltua ja kehuttua todella paljon niitä juttuja ja tuotteita, joista pitää, mutta harvoin sanotaan mitään negatiivista mielipidettä. Monien bloggaajien innoittamana, päätin julkaista teille postauksen, jossa kerron teille trendeistä, jotka ei muhun iske oikeastaan millään tavalla. Haluaisin myös toteuttaa teille in&out tyylisen postauksen, mutta lähdetään nyt ainakin tällä tavalla liikkeelle! Tähän alkuun on vielä hyvä painottaa, että nämä kaikki ovat täysin mun omia mielipiteitä. Jos sä joistain näistä tuotteista pidät niin ihanaa, käytä niitä niin paljon kuin haluat. 


Aloitetaan vaikka sametista, mä en vaan voi sietää sitä! Ei ole väliä onko se laukku, mekko, paita tai mikä tahansa tuote jossa samettia on, en vaan pidä siitä. Osasyy siihen voi olla se, että mua inhottaa todella paljon se, miltä se tuntuu iholla. Oon monesti kavereille sanonutkin, että tää kuivattaa mun kädet, haha. Itselläni se ei myöskään näytä millään tavalla hyvältä päällä, vaikka joillakin näyttää. Mielestäni löytyy myös niin paljon kauniimpia kankaita, kuin sametti.

Sametista onkin hyvä siirtyä yhdistelmään t-paita + mekko. Oon nähny nyt tätä trendiä tosi paljon kauppojen näyteikkunoissa ja viimeksi kun olin etsimässä mekkoa, myyjä tarjosi mulle tätä yhdistelmää. Ilmeestäni varmaan jo näki että hell no! :D Ainakin myyjä kaikkosi mun luota aika nopeasti tän jälkeen.. Tää ei vaan sovi mun silmään mitenkään, enkä oo kyllä nähnyt yhtäkään kuvaa tai ihmistä, jonka päällä tämä yhdistelmä ois näyttänyt oikeasti kivalta ja siltä, että haluat pukea sen päällesi. Mun mielestä voitaisiin pitää ihan t-paidat t-paitoina ja mekot mekkoina! 

Mun silmään ei myöskään iske isot ja paksut bombertakit. Tykkään kyllä sellaisista ohuista ja siroista bombertakeista. Juuri etsiessäni uutta talvitakkia, kokeilin tällaista paksumpaa bombertakkia ja se ei todellakaan sopinut mulle millään lailla! Se teki musta toodella ison näköisen, joka ei ainakaan mun mielestä imartele ketään. Lähinnä alkoi vaan naurattamaan, se miltä näytin.

Viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, tää Michael Korsin laukku. Mä en oikeastaan edes tiedä, onko tää mikään trendi. Tuntuu kuitenkin että joka toisella vastaantulijalla keikkuu olalla tämä kyseinen kuvassa näkyvä laukku. Ehkä nää omistajat on juuri nuorempia tyttöjä ja naisenalkuja, mutta jotenkin tää laukku on pilattu sillä, että se on kaikilla. Omistan itsekkin Michael Korsin tuotteita ja rakastan niitä, mut tää laukku on vaan no no.

Mitäs mieltä te olitte tällaisesta postauksesta? Ootteko mun kanssa eri mieltä vai samaa mieltä? 


4 kommenttia :

  1. Mulla on aikalailla samat jutut epäymmärrys (?) listalla, haha! :D

    VastaaPoista
  2. Mä taas rakastan samettia ja tykkääm paita-mekko yhdistelmästäkin! 😂 Mutta hyvä vaan että kaikilla on erilaisia mielipiteitä!

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä! En ymmärrä laisinkaa tota t-paita+mekko yhistelmää! Tosi kiva postaus :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä kaikesta, paitsi sametista :D Se on jostain syystä alkanu vaikuttaa niin kivalta, että voisin harkita jonkin samettivaatteen ostamista. Vaikka ennen siis olin sun kans samaa mieltä siitäkin :D

    <3: Linda / Revontulipalo

    VastaaPoista