perjantai 11. marraskuuta 2016

CHANEL CHANCE EAU TENDRE


Moikka! Tänään tulin suosittelemaan teille mun uusinta hajuvettä, joka menikin heti mun lempi hajuvedeksi. Sain tämän mun poikaystävältä, joka osasi valita ihan täydellisen tuoksun ainakin just mulle. Nordicfeel sivustolla tuoksua kuvaillaan näin: "Chanelin Chance Eau Tendre on raikas kukkaistuoksu, jonka ominaisluonteen luovat puhtaat sitrussävyt. Tuoksu avautuu greipin ja kvinoan pirskahtelevallla yhdistelmällä, joka tuoksun sydämessä tapaa jasmiinin ja hyasintin herkät sävyt. Lopuksi tuoksun sitovat yhteen myski, iiris, setripuu ja meripihka." Samaisella sivustolla 35 ml tätä tuoksua maksaa 55,50€, joten tuote ei ole pahan hintainenkaan.

Itseni mielestä tuoksu on juuri sopivan hento, ei siis mitenkään vahva joka on mulle ainakin vaan hyvä juttu! En pidä kauhean vahvoista tuoksuista. Mulla löytyy kaapista monia hajuvesiä, joista kaikista kyllä pidän, mutta välillä mulle tulee aikoja, jolloin ei vaan tule käytettyä hajuvesiä. Ehkä se johtuu siitä, että yleensä lähden kotoa aika nopeasti, enkä ehdi ajatella hajuvesiä. Tai sitten yksinkertaisesti vaan unohdan ja muistan asian vasta kun olen jo pois kotoa. Tästä hajuvedestä on kuitenkin nyt tullut mulle sellainen, jota olen joka päivä laittanut. Myös pakkaus ja purkki itsessään on mun mieleen. Se on yksinkertainen ja ihanan värinen. Vaikka en itse tätä kyseistä tuoksua ostanut, varmasti pakkaus vaikuttaa myös ostopäätökseen, vaikka tuoksu onkin totta kai pääosassa. 

Ennen tätä hajuvettä mun ehdoton suosikki oli Guessin Guess girl -hajuvesi, joka sekin on kukkaistuoksu. Tää onkin mulla jo aika lopussa joten uusi lempi hajuvesi olikin tervetullut! Guessin oma tuoksu oli hieman edullisempi, mutta ei mitenkään merkittävästi. Jos etsitte uutta hajuvettä itsellenne niin suosittelen kyllä kokeilemaan näitä molempia mun mainitsemia tuoksuja! Niiden tuoksut on vain jotain niin hyvää.

Mitkä hajuvedet kuuluu teidän suosikkeihin? Löytyykö suosikeistanne kenties nämä mun mainitsemat tuoksut?



4 kommenttia :

  1. Oi, täytyypä pitää laittaa korvan taakse!! :-)

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Raikkaat kukkaistuoksuiset hajuvedet on kyllä munkin mieleen, ja oonkin tota joskus hajuvesi osastolla nuuhkinut! :-)

    VastaaPoista