sunnuntai 29. tammikuuta 2017

EPÄONNISTUNEET ASUKUVAT

Onnistuneet asukuvat vaativat oikeasti paljon työtä. Joukossa on aina niitä niin sanottuja epäonnistuneita asukuvia, jotka ovat jollain tapaa menneet piloille. Joko laitan hiuksia paremmin, saan kauhean naurukohtauksen tai alan olemaan muuten vain levoton kuvien ottamiseen. Ajattelin, että tämä voisi olla kivaa vaihtelua muihin postauksiin. Käydään kurkkaamassa mun pilalle menneet otokset. Toivottavasti tykkäätte!  
HIUKSIEN ASETTELU
Ehkä mun yleisin tapa ''pilata'' kuva. Musta ei oo varmaan vielä otettu kertaakaan sellaisia askuvia, joissa en koskisi hiuksiini jollain tapaa. 
NAURAMINEN TYHMILLE JUTUILLE
Katsokaa nyt mua.. Onhan se hyvä että on hauskaa, mutta hei tää menee jo vähän yli. 
KESKITTYMINEN JOHONKIN IHAN MUUHUN 
Oon sanaton. Mulla keskittyminen usein herpaantuu ja saatan olla omissa ajatuksissani. Tuo keskimmäinen, mitä ihmettä mä siinä teen? 

Mitäs piditte? Haluaisitteko nähdä pilalle menneitä asukuvia vielä jatkossa lisää? 



10 kommenttia :

  1. Nää on tosi hauskoja! Itsekin juuri valittelin aiheesta omassa blogissa, koska mulla oli päällä suosikkiasu, eikä _mikään_ otetuista kuvista onnistunut :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä! Voi eeei mulla se on aika yleistä :D

      Poista
  2. Nää on aina ihan tosi hauskoja postauksia! :-D Ja oot kyllä uskomattoman nätti :-)
    http://osakaksi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. No hei mun mielestä hiusten koskettelu ja nauraminen vaan toimii asukuvissa :D

    pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, jotkut voi kyllä onnistua! Mutta näillä totisilla ilmeillä en sanoisi onnistuneiksi :-D

      Poista
  4. Tää oli hauska postaus :-D kiva blogi!

    https://kristaidakatariiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä kuvista tulee paaljon luonnollisempia jos kaikissa ei oo sitä täydellistä poseerausta. Esimerkiksi noissa naurukuvissa ei ole mitään vikaa, ne on luonnollisia ja oot niissä täysin oma itsesi. Hymyile hammashymyllä enemmän kuvissa kun noin nätiltä näytät!

    VastaaPoista
  6. Kiitos mielipiteestä! En itse luokittele noita naurukuvia onnistuneiksi, mutta jokaisella on omat mielipiteet :-)

    VastaaPoista