lauantai 7. tammikuuta 2017

LOPPIAINEN MUN KANSSA

08:00 Herätyskello alkaa soimaan. Oon kuitenkin niin väsynyt vielä, että päätän torkkua vielä vähän aikaa. 

08:15 Oon niin huono nousemaan herätyskellon soidessa heti ylös, mutta nyt tai ei koskaan. Poikaystävä jää kuitenkin nukkumaan viereen. Selaan hetken puhelinta ja lähden tekemään suoraan aamupalaa. 
8:35 Aamupala on katettu pöytään. Oon välillä tosi huono syömään heti aamulla, enkä tämän takia jaksa koskaan panostaa aamupalaan. Paistoin kananmunat, jotka laitoin ruisleivän päälle muiden lisukkeiden seuraksi ja join kupillisen kahvia. 

8:50 Hampaiden pesu, meikkaus ja vaatteiden vaihto. Mulla on aina ongelmia vaatteiden valitsemisessa, joten päätin heittää ylleni valkoiset revityt farkut sekä valkoisen löysän nyöripaidan. 

9:40 Alamme tekemään lähtöä. Suunnitelmana on lähteä ikeaan ja ideaparkkiin. Matkan aikana kerkeän hyvin katsomaan uudet blogikirjoitukset sekä selailemaan puhelinta. 
10:35 Pysähdyttiin huoltoasemalla hakemassa kupilliset kahvia, jonka jälkeen jatkoimme heti matkaa. 

11:10 Vihdoinkin perillä ikeassa. Päätimme jättää tällä kertaa yläkerran vallan kiertämättä ja siirryimme suoraan alakertaan. Hulluus iskee aina täällä, mutta mukaan lähti kyllä ihan hyödyllisiä juttuja. 
12:15 Me ei kauaa ikeassa vietetty aikaa ja uskon, että toisella osapuolella oli jonkinlainen kiire pois täältä, haha. Seuraavaksi matka jatkuu kohti ideaparkkia. 

12:25 Kymmenen minuutin matkan jälkeen selvittiin ideparkkiin. Ai että, kun mä oon odottanut pääseväni tänne. 

13:20 Sisko ja hänen poikaystävä liittyi seuraamme. Lähdimme heti etsimään jotain hyvää ruokapaikkaa, sillä nälkä oli aivan kauhea. Pancho Villa oli ensimmäinen vaihtoehto, mutta tunnin jonotus ei houkuttanut meitä jäämään. Huomasimme, että kotipizzassa ei ollut sillä hetkellä jonoa, joten päädyimme sinne syömään. Tämän jälkeen jaksoimme taas kierrellä kauppoja! 

15:32 Mentiin kaikki yhdessä kahville ja päätimme kyllä yksimielisesti Arnoldsin. Hetken aikaa siinä istuskellessa ja jutellessa päätimme käydä vielä siskon kanssa muutamat kaupat läpi. 
17:00 Nyt oli aika lähteä. Viimeaikaisia ostoksia on tullut jonkin verran, joten haluaisin kuulla, että kiinnostaako teitä nähdä mitä olen viimeaikoina ostanut? 

17:30 Pysähdyimme poikaystävän kaverin luona kahvilla. Tuntuu, että päivän aikana sitä on ainakin tullut juotua paljon, hah. 

19:35 Käytiin pikaisesti moikkaamassa kahta kaveria, jonka jälkeen tulimme kotiin tekemään iltapalaa. Aino saapui kuitenkin meille vielä myöhemmin illalla ja juttelimme kaikkea maan ja taivaan väliltä puoleenyöhön asti. 

00:00 Sain jonkun päähänpiston, että nyt on pakko päästä vielä saunaan. Yösaunan jälkeen olin niin poikki, että lähdin suoraan nukkumaan. 

En tiedä mitä tästä tuli, mutta halusin ottaa teidät mukaan päivääni. Oon jo kauan miettinyt tekeväni tätä postausta, joten nyt osui tapahtumarikas päivä kohdalle. Kertokaa ihmeessä mielipiteenne tästä postauksesta ja haluatteko näitä vielä lisää jatkossa? 

Oikein ihanaa viikonloppua teille ♥ 

4 kommenttia :

  1. Ihanat puputossut! Mistä nuo on :D

    http://turkoosivadelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana postaus! :> Näitä "My day" -tyyppisiä postauksia on aina kiva lukea!

    VastaaPoista