maanantai 16. tammikuuta 2017

WISH - HITTI VAI HUTI?

Moikka! Oon jo jonkin aikaa tilaillut wishiltä kaikenlaista ja nyt päätin tehdä teille tilaamista tuotteistani postauksen. Jos joku teistä ei tiedä mikä wish on, niin se on nettikauppa, josta voi tilata halvalla oikeasti ihan mitä vaan! Sitä mitä ei wishistä löydy, sitä et todellakaan tarvitse.. :D Tosiaan pitänee vielä mainita, että nettikauppa on kiinalainen ja sitä voisi oikeastaan täysin verrata Ebay nimiseen nettikauppaan. Monet teistä varmasti kyllä tietääkin mistä mä puhun, eihän tää enää mikään kovin uusi juttu ole! 

Haluan kuitenkin kertoa oman mielipiteeni kyseisestä nettikaupasta, ennen kun mennään itse tuotteisiin. Itse oon ollut tosi tyytyväinen saamiini tuotteisiin, mutta hutiostoksiakin on tullut. Tärkeintä mulle kuitenkin on se, että wishiltä tilaaminen on turvallista ja helppoa. Sivutkin ovat suomenkielellä ja voit ottaa asiakaspalveluunkin yhteyttä suomeksi! Itse tilaan tuotteet aina laskulla ja maksan ne vasta sitten, kun olen tuotteet saanut. Kun mun kohdalle on sattunut hutiostoksia, oon saanut vaivattomasti rahani takaisin, toisin kuin joidenkin nettikauppojen kanssa saa käydä ikuista tappelua rahoistaan. Hinnat on myös todella halpoja joka ainakin näin pienituloiselle on plussaa. Miinukseksi voisin sanoa sen, että mulle on jäänyt yhdet puhelimenkuoret kokonaan tulematta. Toisaalta olen saanut siitä rahani takaisin. Joskus toimitus on tosi nopeaa ja joskus taas aivan älyttömän hidasta. Kannattaa siis tilata tuotteet hyvissä ajoin!

Itse en ole meikkejä tilannut wishistä, enkä oikeastaan halua ottaa siihen kantaa. Jokainen päättää itse omista ostoksistaan! Myös vaatteiden tilailu on mulla jäänyt vähälle, koska niiden kanssa epäonnistumisen mahdollisuus on paljon suurempi, kuin kaikenlaisen tavaran kanssa. Voisi siis sanoa että itse tilailen sieltä enimmäkseen kaikenlaista tilpehööriä, haha. Toki muutamia vaate ostoksiakin löytyy, joten ei hätää! 

HITIT
Bombertakki
Tämä takki ollaankin esitelty Hennan kanssa jossakin kuukauden suosikit postauksessa! Näin talvella en tätä enää voi käyttää, mutta odotan innolla kevättä ja kesää, jolloin voin taas tän takin päälleni vetää. Tää on oikeesti tositosi ohut, mutta mua se ei haittaa. Tää tosiaan on yksi niistä harvoista onnistuneista vaateostoksista, joita oon tehnyt. Mitoituskin oli just eikä melkeen, tilasin nimittäin sen koon, mitä normaalistikin käytän takeista. Hintaa tällä oli n. 10€, joka ei mielestäni ole todellakaan paha. 
Puhelimenkuoret
Näitä oon tilannut wishiltä todella monet ja ainoastaan yhdet oli sellaiset, joista en pitänyt, sillä ne värjäytyivät jotenkin oudosti valkoisesta vaaleanpunaiseen. Parasta näissä on se, että laatu on yhtä hyvää kuin suomessakin myytävissä, sekä se, että useimpien kuorien hinta on vain 2-3 euroa. Ja näitä löytyy sitten kyllä aivan joka lähtöön! Täytyykin taas alkaa tilailemaan tuolta kuoria, sillä puhelimen vaihdon jälkeen nää mun aiemmin tilaamat on olleet mulle hyödyttömiä. Tosiaan oon suurimmanosan näistä tilaamistani kuorista antanut jo eteenpäin ja siksi kuvassa näkyykin vain yksi esimerkki monista vaihtoehdoista!
Meikkisiveltimet
Oon kerran tilannut wishiltä siveltimiä ja heti osui nappiin! Nää on olleet mulla jokapäiväisessä käytössä ja oon myös pessyt näitä usein, mutta silti nää on yhä melkein kuin uudet, lukuunottamatta värin vähäistä kulumista, joka ei toki käyttöön vaikuta millään tavalla. Oon myös saanut näillä tehtyä tosi hyvää jälkeä eli senkään puolesta ei löydy valitettavaa. Näiden hintaa en ihan tarkalleen muista, taisi olla n. 13€ postikulujen kanssa, joka sekään ei ole paha hinta seitsemästä hyvästä siveltimestä. 
Avaimenperä
Tämän ostin poikaystävälleni joululahjaksi ja olin todella tyytyäinen, kun se saapui perille. Materiaali tuntui laadukkaalta ja vaikka käytössä se ei olekkaan ollut kuukautta kauempaa, tuntuu se silti kestävän hyvin. Oon myös kerran tilannut mulle ja mun ystävälle sellaiset ystäväavaimenperät ja niistäkin kyllä pidin. Toki niistä on nyt ajankuluessa väri alkanut kulua. Niin en kuitenkaan usko käyvän tämän poikaystävälle ostetun avaimenperän kanssa! Maksoin siitä 15€, joka mielestäni oli aika kallis, mutta ostin sen, koska mistään ei tuntunut opel-avaimenperiä löytyvän. Mulle ja mun ystävälle ostetut avaimenperät taisi olla vain parin euron luokkaa. 
Best friends t-paidat
Tilattiin nää Hennan kanssa ihan vitsillä kesän menoihin. Nää on vaan niin söpöt! Eipä näitä oo oikeastaan kun kerran tullut käytettyä, mutta ei se mitään. Kuvaa meitä nini hyvin, haha. Hintaakin näillä oli 3€/kpl, joten todella laadukkaita nää oli hintaansa nähden. Oikein yllätyin! 

Ruusuvalot
Nääkin on tainneet jossain vaiheessa näkyä täällä blogin puolella. Olin kyllä tosi tyytyväinen ja äitikin ihastui näihin, joten tilasin hänellekkin samanlaiset! Näitä voi tosiaan pitää vaikka ympäri vuoden koristevaloina, sillä nää ei oo mitenkään jouluiset. Nää ei myöskään oo ainakaan vielä räjähtäneet, haha :D Mun mielestä näiden hinta oli tosi halpa, vaan kolme euroa. Toivottavasti muistatte millaiset nää oli, sillä nolottaa myöntää, että unohdin täysin ottaa näistä kuvat..

HUDIT
Bikinit
Tilasin kesää varten valkoiset bikinit, jotka eivät osoittautuneet ihan sellaisiksi, kuin ne myyntikuvassa olivat. Toki voi olla, että ne oli mulle myös ehkä hitusen liian isot. Alaosa itseasiassa on jopa ihan käytettävä, mutta yläosa ei niinkään. Se ei todellakaan istu ainakaan mulle ja siinä olevat naruosat vain roikkuvat rumasti. En siis tilaa enää wishiltä bikineitä! Näillä hintaa taisi olla joku viisi euroa, joten mitä sitä voi odottaakkaan.
Kesämekko
Mekon kuosi oli täysin erilainen kuin myyntikuvassa. Joo, olihan sekin kukkakuviota mutta sitäkin on todella monenlaista, kaunista ja rumaa. Tottakai oletan saavani sen kuosisen, joka myyntikuvassa on. En myöskään tiedä, voiko tätä kyseistä mekkoa edes kutsua mekoksi, sillä niin lyhyt se oli. Saumat oli myös ommeltu todella huonosti ja rumia lankoja törrötti siellä täällä. Mekolla taisi olla hintaa siinä seitsemän euron paikkeilla ja taas voin todeta, että mitä muutakaan sillä hinnalla voisi olettaa. Tai no, kyllä esimerkiksi h&m'stä saa tuolla hinnalla ihan siistin ja mukavan mekon. Tässä siis syy, miksi en oikeastaan tilaa vaatteita wishiltä! 

Hiustenpidennykset
Nää tilasin todellakin ihan kokeilumielessä, enkä edes olettanut, että sieltä tulisi jotkin käytettävät pidennykset. Tai no, ehkä hiukan sitä toivoin! :D Oon nimittäin kuullut, että pari tuttua on sieltä ihan kivat ja hyvänlaatuiset pidennykset onnistunut tilaamaan. Mulla ne takkuuntui heti, kun sain ne paketista ulos. Ei mitään toivoakaan, että niitä olisi voinut pitää päässä. Sävy oli myös mulle väärä, joka toki saattoi olla ihan omaa syytä. Netistä on kyllä muutenkin niin vaikea nähdä sitä sävyä, oli kyse sitten pidennyksistä tai huulipunasta! Näistä mulla ei ole kuvaa koska suoraansanottuna nää lensi heti roskiin. 
Kello
Oon tasan yhden kellon tilannut wishiltä ja petyin. Tää on mun mielestä ulkoisesti todella kaunis, mutta kädessä tosi huono. En tiedä millaisia ne kiinalaiset on, kun vaatteet ovat pieniä, mutta kellot isoja. Mä siis oon pitänyt tota kelloa niin kireellä kun sitä voi, mutta silti se aina pääsee kierähtämään ympäri, joka on todella ärsyttävää. Myöskään ton kellon remmi vai miksi sitä sanotaankaan, ei pysy kunnolla kiinni, vaan lähtee aina aukeamaan. 

Tässä siis oli mun wish ostosten hitit ja hudit! Onhan tuolta tullut tilattua toki paljon enemmänkin tavaraa, mutta en niitä kaikkia viitsinyt tähän alkaa luokittelemaan, koska postauksesta olisi silloin tullut aivan liian pitkä. Päätinkin siis laittaa tähän vain ne, jotka mulla on päällimmäisenä mielessä. Kuten varmasti huomaatte, hittejä on enemmän kun huteja, joten jos koet tarvitsevasi jotain wishiltä, suosittelen tilaamista! Seuraavaksi tilauslistalla olisi tosiaan ne puhelimenkuoret sekä sitten ripsiä haluaisin kokeilla! Oletteko te käyttäneet wishiä? Mitä mieltä olette siitä? Millaisia hittejä ja huteja teille on saapunut? Pakko vielä sanoa tähän loppuun että vitsit mulla on ton valon kanssa ongelmia, kun alkaa jo hämärtää kun tuun töistä kotiin, argh!


3 kommenttia :

  1. Todella mukava postaus :) Bongasin tän tuolta facebookin wish- ryhmästä ja oli mukava huomata lähiseudulla bloggavien blogi :) Ihania nuo teidän kaverikuvat ♥

    ♥: Ane

    VastaaPoista
  2. Wishistä on kiva lukea kokemuksia! :) itse en oo vielä uskaltanut tilata mutta katselemassa olen kyllä käynyt monesti :)

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista