tiistai 10. tammikuuta 2017

ELÄMÄNI AAKKOSET

AURINKO ei ole mitään parempaa kuin auringonpaiste. mulla on jo niin ikävä kesää. 

BLOGI oon niin onnellinen ja tyytyväinen siihen päätökseen, kun aloitettiin ainon kanssa tämä blogi. Tää blogi on mulle harrastus, jossa saan toteuttaa itseäni. 

COFFEE mun aamu ei lähde käyntiin ilman kupillista kahvia. Tälläkin hetkellä tätä postausta tehdessäni juon kahvia. Välillä kyllä tuntuu, että sitä tulee juotua ehkä vähän liiankin usein päivässä. 

DIY tykkään tehdä välillä jotain itsetehtyä ja tykkään myös katsoa muiden diy ideoita, sillä niistä saa itsellekin inspiraatiota. 

EETU on mun poikaystävä tai oikeastaan nykyään kihlattu. Ollaan asuttu kesästä asti meidän pienessä kaksiossa ja oon niin onnellinen, että oon löytänyt viereeni noin ihanan ihmisen kuin eetu.

FACEBOOK mulla ei jotenkin tullut mitään muuta mieleen. En koskaan päivitä sinne mitään, mutta tuleehan se selattua joka päivä läpi. 
GOOGLE auttaa lähes kaikissa tilanteissa. En tiedä mitä tekisin ilman googlea, sillä googletan lähes päivittäin milloin mitäkin. 

HERKUTTELU tietenkin ihan kohtuuden merkeissä. 

ISKÄ on elämäni tärkeimpiä ihmisiä. Iskällä huumorintaju ja hölmöys on kohdillaan. 

JUHLIMINEN tykkään juhlia ja pidän myös siitä kun saa laittautua. Oli kyseessä sitten perhejuhlat tai juhlimista kavereiden kanssa, niin mä tykkään kyllä! On välillä kiva irtautua arjesta. 

KISSAT on ollut mun lempieläimiä aina. Oon pienestä asti elänyt kissan kanssa ja yksi mun tavotteista omaan kotiin muuttaessa oli hankkia sellainen myös tänne. Tuo pieni tuo kyllä niin paljon iloa tänne! 
LOMAILU jota mulla on tällä hetkellä ikävä. Lomalla on ihanaa vaan rentoutua kiirehtimättä mihinkään. 

MUSIIKKI jota ilman en voisi elää. Rakastan musiikkia ja sitä fiilistä minkä se saa aikaan. Varsinkin kesällä festarit ovat parhautta. 

NAURAMINEN oon kuullut niin monet kerrat siitä, että nauran liikaa. Mun mielestä elämästä pitää nauttia! 

ONNELLISUUS joka koostuu pienistäkin asioista. Mä oon tällä hetkellä onnellinen, sillä mulla on ihana perhe, poikaystävä ja tottakai ystävät jotka ovat mun tukena aina. 

PERHE on mulle todella tärkeä ja saan olla kiitollinen siitä, että mulla on perhe. 

QUOTET nimittäin puhelimeni galleriasta löytyy useita screen shotteja eri quoteista ja memeistä. Tähän mulla ei tullut mitään muuta mieleen. 

RAKKAUS ei olisi elämää ilman rakkautta. Tällä en tarkoita pelkästään parisuhdetta vaan rakkautta ylipäätään mm perheeseen, ystäviin tai oikeastaan mihin vain.
SISUSTAMINEN on sitä mitä rakastan. Tykkään vaihtaa kodin järjestystä usein. Sisustustavaroita hamstraan kotiin ehkä vähän liiankin usein. 

TAVOITTEET vievät eteenpäin ja niiden saavuttamisesta tulee hyvä ja onnellinen olo. 

UNELMAT elämä olisi huomattavasti tylsempää ilman unelmia, olivat ne sitten pieniä tai isoja. Mulla on aina ollut pieniä haaveita ja unelmia, joita haluan joskus toteuttaa. Itseasiassa yksi mun unelmista toteutuikin uutena vuonna. Toivottavasti teillä jokaisella on rohkeus toteuttaa unelmianne. 

VAATTEET sillä tykkään muodista ja erityisesti shoppailusta! Uusien vaatteiden ostaminen tuo niin hyvän mielen ja kotona niitä saa ihastella kaikessa rauhassa. 

WIFI mikään ei ole rasittavampaa kuin pätkivä netti eli en pärjäisi ilman toimivaa nettiyhteyttä. 

X-MAS mun lempi juhla vuodessa. Rakastan joulua ja sitä yhdessäoloa, jota saa viettää läheisten seurassa ja tottakai tunnelma kruunaa kaiken! 

YSTÄVÄT on tuki ja turva. En voisi kuvitella elämääni ilman niitä. 
ZARA tähän mulla oli erittäin vaikea keksiä mitään. Harmittaa, kun tätä kyseistä vaateliikettä ei löydy täältä meiltäpäin, mutta tykkään kyllä tästä kaupasta! 

ÅBO en tiedä mikä siinä paikassa on, mutta tykkään siitä todella. Ehkä siihen vaikuttaa kuitenkin se, että tykkään käydä laivalla ja aina kun lähden risteilemään niin lähden turusta. 

ÄITI on elämäni tärkeimpiä ihmisiä. Äiti on aina todella huolehtivainen ja se näkyy hänestä kilometrien päähän. 

ÖVERIT Homma jonka osaan. Esimerkiksi ruoka överit. 


4 kommenttia :

  1. Tosi kiva postaus taas kerran! :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Nyt tiedän susta taas enemmän kaikenlaista, hyödyllinen postaus siis! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tästä oli jotain hyötyä! ;-)

      Poista