perjantai 13. tammikuuta 2017

ESSENCEN TOP 3 MEIKKITUOTETTA

Oon testannut essenceltä monia eri meikkejä, kuten ripsivärejä, huulipunia, huultenrajauskyniä, luomivärejä, puutereita ja vaikka mitä muuta. 
Valinnanvaikeus kuitenkin suorastaan yltyy hyllyllä, sillä siellä on niin paljon kaikkea ja niin edulliset hinnat. Hintalaatusuhde on kohdillaan. Toki kaikilla on omat mielipiteensä näistä tuotteista ja nämä ovat vain mun mielipiteitä. Mutta mä oon kuitenkin ollut positiivisesti yllättänyt näihin tuotteisiin, jotka olen tähän alle valinnut. 

ESSENCE LASH PRINCESS MASCARA 
Mä oon testannut essenceltä monia eri ripsivärejä. Olin kuullut tästä kuitenkin niin paljon hyvää, joten päätin itsekin kokeilla oliko tämä todella hypetyksen arvoinen. Olin positiivisesti yllättynyt. Mä tykkään kyseisen ripsarin harjaspäästä ja mun mielestä lopputulos on siisti. Tämä on noussut mun tämän hetkiseksi lemppari ripsiväriksi. 
ESSENCE LASH & BROW GEL MASCARA
Tämä kuuluu niihin essencen meikkeihin, johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Jos ette ole tätä vielä testanneet niin suosittelen! Ehdottomasti mun suosikki näistä kaikista. Tällä pysyy kulmat ojennuksessa lähes koko päivän ja tottakai plussaa on se edullinen hinta!
ESSENCE MATT 03 LIPSTICK 
Sain tämän joululahjaksi Ainolta ja olen tykästynyt tähän ihan kauheasti. Tää väri näyttää huulilla ihan sairaan kivalta. Mä tykkäään! Ainoa huono puoli tässä on se, että tämä kuivattaa vähän huulia. 
Olisiko joku teistä innostunut sellaisesta postauksesta, jossa kerron omia mielipiteitä (plussat ja miinukset) kyseisen merkin tuotteista. Nimittäin sellainen olisi kiva toteuttaa. Mitä mieltä te olette? Toki vaikka mä käytän essencen meikkejä niin totta puhuen joukossa on myös niitä, jotka ovat jääneet hyllyn perälle lojuamaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti