lauantai 31. joulukuuta 2016

MITÄ SAIN JOULULAHJAKSI?

Vuoden viimeistä päivää viedään ja ajattelin nyt saada tän joululahjapostauksen tehtyä. Oon vähän myöhässä tän kanssa, mutta parempi nyt kun ei koskaan. Pidemmittä puheitta mennään kurkkaamaan mitä paketeista paljastui tänä vuonna. 
Lahjakortteja tuli tänäkin vuonna, joista tykkään kyllä erittäin paljon. Mun vanha lompakko alkaa olemaan jo siinä kunnossa, että uusi pääsee heti käyttöön. Musta tuntuu, että meidän kodin sisustukseen alkaa nämä ananakset lisääntymään kiitettävään tahtiin, haha. Mutta onhan tää nyt ihan älyttömän söpö! Tykkään, tykkään, tykkäään. Mun onneksi sain tänä vuonna kahdet ihanat korvikset, joista toiset ovat nämä vaaleanpunaiset! 
Tää oli oikeastaan ainoa, jota porukoilta toivoin. Jos jotain voisin katsoa loputtomiin niin ehdottomasti tätä! Jos ette ole katsoneet tätä kyseistä sarjaa niin suosittelen kyllä tekemään sen viimeistään nyt. Pretty Little Liarsin avulla lähtee uusivuosi käyntiin. 
Ihanan tuoksuisia huulirasvoja jotka pääsee tähän vuoden aikaan mulla heti käyttöön! Näitä meikkisieniä en olekaan ennen omistanut, joten nyt vihdoin pääsen ne testaamaan. Älyttämön söpöjä nuo pienet sienet! Mun kuivat kädet sai vihdoin apua, nimittäin tämä ihanan tuoksuinen käsivoide auttaa kyllä hyvin. Sisko yllätti mut täysin, kun paketista paljastui tämä nyxin luomiväripaletti. En ole oikeastaan koskaan omistanut mitään näin hyvää luomiväripalettia. 
Muumi aiheisia paketteja tuli tänä vuonna oikeastaan yllättävän paljon. Ihanan suloiset pussilakanat pääsee kyllä käyttöön. Muumimukeja ei koskaan voi olla liikaa, eihän? Meiltä löytyy jo entuudestaan tuo rakkausmuki mikä onkin ollut mun suosikki aina. 
Nämä uudet vesiputouskaiuttimet on rakkautta. Nää on vaan niin älyttönän söpöt! Omistaako teistä kukaan näitä? Sillä näitähän oli jo viimevuonna myynnissä. 
Ihanan tuoksuisia ja super riittäviä shampoita! Sain näitä viime vuonnakin jotka totesin erittäin hyviksi. Pientä lompakkoa oon ettinyt jo niin kauan mutta tuloksetta. Paketista kuitenkin paljastui tämä ihanuus joka onkin ollut jo kovassa käytössä mulla! Puhelinkuoret oli ihan täydelliset mulle, sillä en omista paljoakaan niitä. 
Teki mieli kiljua näiden söpöjen juttujen vuoksi! Omistan nyt maailman ihanimman oloasun sekä maailman söpöimmät aamutossut. Eikä tämä söpöus vielä lopu tähän, sillä näätte mun ihanan pupu lämpötyynyn. Oon niin kiitollinen näistä kaikista lahjoista ja iso kiitos erityisesti niille, jotka muistivat mua tänä vuonna. Mulle olisi kuitenkin riittänyt hyvä seura ja tunnelma ♥ 

IHANAA UUTTAVUOTTA KAIKILLE! 


6 kommenttia :

  1. Oih ihania lahjoja oot saanut! Muumituotteet on ihania, mäkin sain noita pyyhkeitä joululahjaksi :)

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin samaa mieltä sun kanssa! Ne on kyllä ihan älyttömän ihania :-) Hyvää uuttavuotta sulle <3

      Poista
  2. Super ihania juttuja! <3 Tuun varastaa sulta noi Muumijutut, haha. ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pidän niistä hyvää huolta täällä ;-)

      Poista
  3. Oi miten kivat lahjat oot saanut! :)♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista