keskiviikko 11. tammikuuta 2017

VIIMEAIKAISIA LÖYTÖJÄ

En ole esitellyt ostoksiani hetkeen ja nyt vihdoin sain kuvattua nämä viimeaikaiset löytöni, sillä vietän tällä hetkellä vapaa päivää. Mennään suoraan kurkkaamaan mitä olen viime aikoina löytänyt! 
Sain joululahjaksi lahjakortin Keatoniin (täällä meilläpäin pikkuinen vaateliike). Ei kauaa tarvinnut miettiä, että mitä sieltä mukaani lähteekään.  Nimittäin mustia farkkuja mä tarvitsin kipeesti. Olihan siellä muitakin värejä, jotka näyttivät silmääni kivoilta, mutta onhan nämä mustat nyt käytännöllisimmät.  Mä tykkään näistä Dr Denimin farkuista paljon, mutta miinus puoliakin löytyy nimittäin näistä lähtee väri todella helposti. Varsinkin näistä mustista. Katsotaan kuinka kauan väri pysyy näissä! Hintaa näillä oli 49,90€. 
Mä oon ollut aina tosi huono käyttämään huppareita, mutta jotenkin mä tykästyin tähän heti kun mä näin tän. Tätä on tosi kiva käyttää korkeavyötäröisten farkkujen kanssa, sillä tää on pituudeltaan melko lyhyt. Hintaa tällä taisi olla 14,95€. 
Ideaparkin reissulta mukaan lähti muunmuassa tämä kaulahuivi. Mä tykkään paksuista ja lämpimistä huiveista, joten tää oli kyllä ihan huippu löytö. Hintaa alennuksen jälkeen tälle jäi viisi euroa, joka ei todellakaan ollut paha hinta tälle. 
Kuten ylempänä jo kerroinkin, että oon niin huono käyttämään huppareita niin mikäs se tässä taas on, hups. Yleensä armeijakuosi ei iske muhun, mutta tää oli kyllä yllättävän kiva päällä. Samalla siisti, mutta tosi rento. Tää onkin ollut mulla jo kovassa käytössä! Hintaa tällä oli 12,95€. 
Mulla pursuaa täällä kotona kenkäkaapit niin pahasti, mutta mun oli silti pakko ottaa nämä mukaani. Mä oon pian tätä menoa kenkäaddikti. Tämän värisiä kenkiä en aikaisemmin olekaan omistanut ja musta nää oli jotenkin tosi söpöt. Hinta ratkaisi näissä kengissä (9,95€ ) joten kiikutin nämä kassalle. 
Nää paidat oli tarjouksessa yhteensä 8,00€ joten en voinut olla ostamatta näitä. Tykkään nykyään ihan kauheesti tällaisista  raidallisista paidoista ja varsinkin kun nämä on pitkähihaisia! Paitoja ei oltu todellakaan hinnalla pilattu. 
Tämä ihana harmaa korkeakauluksinen neule näkyikin jo Ainon ostosten esittelyssä. Tää on tosi kiva heittää sukkisten kanssa, sillä tää on niin rento päällä! Asukriisin pelastaja! Hintaa jäi alennuksen jälkeen 9,95€. 
Jo toiset farkut tässä postauksessa mikä on ihme, sillä harvoin löydän edes yksiäkään hyviä farkkuja. Nämä valkoiset polvista revityt farkut löytyi gina tricotin alennusmyynneiltä hintaan 14,95€. Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän ostokseen! 

Oon kyllä enemmän kuin tyytyväinen mun ostoksiini. Kiinnostaisiko teitä nähdä mitä sisustusjuttuja mä oon viime aikoina ostellut? Niitä on nimittäin tullut ostettua tässä lähiaikoina ihan kiitettävästi.  Ja sellainen olisi myös ihan kiva toteuttaa! 


4 kommenttia :

  1. Oo, tosi kivoja juttuja oot löytänyt! :>

    VastaaPoista
  2. Tosi ihania vaatteita! Musta huppari vaikuttaa ainakin tosi kivalta :) Mua ainakin kiinnostaa kaikki sisustusjutut, joten postausta niistä vaan tulemaan!

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista