maanantai 9. tammikuuta 2017

ALE-LÖYTÖJÄ

Hyvää maanantaita kaikille! Mulla alkoi tänään vihdoin taas työt pitkän joululoman jälkeen. Oon kyllä tosi positiivisella mielellä aloittamassa töitä, saa taas kunnon arkirytmin käyntiin. Luulisi ajan myös kuluvan nopeasti, kun on töitä! Loman aikana kerkesin kuitenkin pariinkin otteeseen käydä tsekkaamassa Porin alennusmyynnit ja tässä postauksessa olisikin tarkoitus esitellä mun löytöjä. Yleensä mulle käy alennusmyynneilä niin, että ostan kaikkea mikä ei ole alennuksessa, mutta mun yllätykseksi tällä kertaa suurin osa tuoteista jotka ostin, oli alennuksessa. Eiköhän siis mennä katsomaan mun löydöt!
GinaTricot, 4.00€ 9.95€ Oon jo pitkään halunnut itselleni ihan tavallista raitapaitaa, joko t-paitaa tai pitkähihaista ja nyt mä sen löysin! Alkuperäinen hintakaan ei päätä huimannut, mutta neljä euroa tästä t-paidasta on kyllä naurettavan vähän. Tää tulee todellakin pelastamaan mun asukriisit, sillä on niin helppo heittää päälle vaan farkut ja tämä t-paita päälle. Tykkään tästä myös siksi, että tää on niin yksinkertainen. Seuraavaksi sitten varmaan hankin sen pitkähihaisen raitapaidan!
BikBok, 14,95€ 29,95€ Tän mekon ostin oikeastaan vaan ja ainoastaan mun ja Empun laivareissua varten, joka oli ja meni. Toki tätä voi vielä myöhemminkin käyttää ja tykkään kyllä tästä paljon! Multa ei vielä löydykkään montaa mekkoa, joissa olisi pitkät hihat, joten ei tämä ihan turha ostos ollut. Tämänkään tuotteen kohdalla hinta ei ollut paha ja mielestäni viidenkymmenen prosentin alennus on oikeasti jo iso.
GinaTricot, 9.95€ 19.95€ Oon hulluna poolokauluksiin ja pitkiin neuleisiin, jotka molemmat yhdistyvät tässä paidassa! Oon jo aikaisemmin katsonut tätä neuletta normaalihintaisena ja jopa sovittanutkin, mutta jostain syystä en ole sitä ostanut. Nyt kuitenkin kiikutin tän uudestaan sovituskoppiin ja olihan se pakko ostaa. Tää onkin ollut jo kovassa käytössä ostamisen jälkeen! Ihanan rento päällä, yksinkertainen ja sopii vaikka farkkujen tai sukkahousujen kanssa yhteen.
NewYorker, 14.95€ Tää olikin yks mun ainoista ostoksista, joka ei ollut alennuksessa. Oon tätä jo aikasemmin katsellut ja musta toi teksti on vaan niin hauska, että oli pakko kotiuttaa tää huppari. Tää saattaa myös olla pieni yleinen läppä meidän kaveripiirissä, haha. Rakastuin tähän huppariin myös tuon armeijakuvion vuoksi, jota ei ole ennen ollutkaan mun omistamissa vaatteissa. Ainoa miinus tässä on se, että tää on aika lyhyt mutta korkeavyötäröisten farkkujen kanssa menee kivasti!
NewYorker, 19.95€ 39.95€  Tää takki on varmaankin paras näistä mun alelöydöistä! Ei hitsit mä niin rakastan tätä, tää on ihanan lämmin ja pehmeä. Mun talvitakit on usein ollut aika tavallisia, mutta tällä kertaa päätin "repästä" ja ostaa kappiin myös tällaisen vaihtoehdon ja oon kyllä tosi tyytyväinen mun ostopäätökseen. Ostopäätökseen vaikutti toki myös halpa hinta, kaksikymmentä euroa tällaisesta takista on kyllä tosi vähän!
H&M, 19.95 49.95€ Löysin itselleni myös toisen takin, joka mulla olikin hakusessa. Oon monia vuosia käyttänyt vilan parkatakkia, joka nyt vihdoin kävi mulle pieneksi ja päätin ostaa uuden takin. Täytyy kyllä nostaa iso peukku sille vilan takille, se olisi vieläkin ollut hyvä, jos se ei olisi pieneksi mennyt! Tällä kertaa halusin itselleni kuitenkin lyhyemmän mallisen takin, enkä sitä perus parkatakkia, joka löytyy kaikilta. Alennusmyynnit oli juuri hyvä paikka etsiä tätä takkia. Kyllä mulle siinä meinas jo pieni epätoivo iskeä, kun olin kokeillut jo ties kuinka monta takkia, mutta mikään ei kelvannut mulle. Jotenkin maagisesti tää kyseinen takki oli ilmestynyt hyllyy, kun tulin alennusmyynneille muutaman päivän päästä uudelleen. I love it!
Glitter, 9.95€ Nämä korvakorut onkin sitten toinen mun ostoksista, joka ei alennuksessa ollut. Ihastuin jo kauan sitten tällaisiin korvakoruihin, joissa takana on isompi pallo ja edessä pienempi. Oon näitä omistanut siis aiemminkin, mutta jotenkin oon aina onnistunut hukkaamaan ton takaosan niistä. Mulla oli sellaset siniset glitteriset ja ne oli kyllä ihan täydelliset! Menin glitteriin etsimään puhelimenkuoria, mutta näinkin nämä ja rakastuin. Nää onkin ostopäivästä lähtien olleet joka päivä mun korvissa. 
Cubus, 18.00€ 24.95€ Uudet farkut oli kyllä ihan pakollinen hankinta ja päädyinkin tällaisiin farkun värisiin, ettei aina ole sitä mustaa. Cubuksessa oli kaikki tuotteet -30% ja sehän sopi mulle, sillä ostan aina mun farkut cubuksesta. Sain myös joululahjaksi lahjakortin cubukseen, joten tää meni ihan nappiin! Oon tykännyt näistä farkuista paljon ja nää onkin olleet toooodella kovassa käytössä oston jälkeen. 

Siinä ne mun alelöydöt sitten oli! Näiden lisäksi ostin aleista myös alusvaatteita ja meikkejä, mutta en kokenut tarpeelliseksi kuvata niitä. Oon kyllä todella tyytyväinen mun ostoksiin, sillä mielestäni en ostanut yhtäkään turhaa tuotetta. En myöskään hetkeen ollut päässyt shoppailemaan, joten uusista vaatteista tuli tosi hyvä fiilis! Mitä mieltä ootte mun löydöistä, entä mitä itse olette löytäneet aleista? 


5 kommenttia :

  1. Ihania ale löytöjä!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Toi raitapaita on niin ihana ja halpa! Hitsi kun ärsyttää etten tilannu sitä netistä aiemmin kun nyt ei enään saa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin on! Mullekkin on usein käynyt niin, että oon jonkun tuotteen ostoa harkinnut liian kauan, ja sit en ookkaan sitä enää saanut ostettua :(

      Poista
  3. Voi että, oot kyllä löytäny aleista vaikka mitä! Kade ilmottautuu - itse lähdin lähinnä tyhjin käsin pois. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! No toisaalta, ainakin säästit rahaa :D

      Poista