sunnuntai 15. tammikuuta 2017

MITÄ MIELTÄ OLEN ESSENCEN HUULIMEIKEISTÄ?

Tässä postauksessa mä tuun kertomaan mun omia mielipiteitä ja kokemuksia essencen huulimeikeistä. Multa löytyi kaapin pohjalta yllättävän paljon niitä essencen tuotteita, joiden olemassa oloa en edes muistanut. 
11 ALL ABOUT CUPCAKE / 12 BLUSH MY LIPS / VELVET MATT 07 /VELVET MATT 23 / 07 NATURAL BEAUTY 
Mä voin nyt jo suoraan sanoa, että en tykkää yhtään sävystä 11 (all about cupcake).  Huulipunasta ei irtoa väriä, ja huulet näyttää siltä kun mitään ei olisi laittanutkaan. Okei, no ehkä vähän kimaltaa huulilla. En tykkää, enkä lähtisi suosittelemaan. Olin pettynyt myös sävyyn 12 (blush my lips), sillä väri muistutti ehkä hieman liikaa kirkkaan pinkkiä. Tykkään mattasista huulipunista tosi paljon, jotka on olleet mun lemppareita näistä. Ehkä suosikkeihin kuitenkin kuuluu sävy 07 (velvet matt). 
ESSENCE LIPLINER 11 IN THE NUDE / ESSENCE LIPLINER 07 CUTE PINK 
En ollut aikaisemmin testannut mitään huultenrajauskyniä ja yllätyin positiivisesti! Mä tykkään näistä, sillä nämä levittyy tosi nätisti ja pehmeästi huulille. Huultenrajauskynä on tahriintumaton ja erityisen kestävä. Enemmän silti käytän tuota nuden sävyistä huultenrajauskynää, koska mä jotenkin tykkään enemmän luonnollisemmasta huulimeikistä. Hintalaatusuhde on kyllä kohdillaan, sillä hintaa näillä on vain 1,25€/kpl. Ainoa huono puoli näissä on kynän kovuus. 
ESSENCE LONGLASTING LIPLINER 04 PEACH BEAUTY 
Tämä levittyy vielä paremmin huulille kuin yllä maininut huultenrajauskynät, sillä tässä kynä on huomattavasti pehmeämpi. Ei kuivata ja kestää suhteellisen kauan huulilla. Oikeastaan mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa tästä. 

Mitä mieltä olitte tästä postauksesta? Haluatteko nähdä vielä lisää näitä? 



2 kommenttia :

  1. Mulla on toi 11 all about cupcake ja se on kyllä mun ehdoton vakkari huulipuna arkena juurikin sen takia, että se antaa luonnollisen sävyn huulille ja pientä kiiltoa myös. Tuohan on sitä sheer&shine sarjaa, joten sen ei kuulukaan olla niin tumma puna :) mä kyllä ehdottomasti suosittelisin sitä! Noi Essencen huultenrajauskynät, joissa on se tussipää on myös tosi hyviä.

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on niin mielipide -ja makuasioita, mutta hyvä jos sä pidät siitä! :) Ne on kyllä tosi hyviä!

      Poista