sunnuntai 29. tammikuuta 2017

10 ASIAA, JOITA ILMAN EN VOISI ELÄÄ

POIKAYSTÄVÄ, YSTÄVÄT & PERHE
Mä päätin nyt laittaa nämä kaikista tärkeimmät läheiset samaan kohtaan. Nämä on mulle kaikki kaikessa enkä todellakaan osais elää ilman heitä. Poikaystävää mä rakastan yli kaiken, ystävät on mulle yksi maailman tärkeimmistä asioista ja kun mulla on ihana (ja äänekäs) perhe, tiedän että mulla on aina paikka mihin mennä. 

PUHELIN
Käytän puhelinta päivittäin todella paljon. Mä saan sillä yhteyden ihmisiin, selaan instagramia ja snapchattia, otan kuvia, kuuntelen musiikkia ja tälläkin hetkellä kirjoitan tätä postausta puhelimella. Pakkohan se on myöntää että puhelin on mulle todella tärkeä, varsinkin kun sillä pystyy tekemään oikeastaan kaiken, mitä tietokoneellakin. Tästä tulikin mieleen, että kiinnostaisiko teitä sellainen postaus, jossa näytän mitä appeja mun puhelin pitää sisällään?

HUULIRASVA
Tää täytyy olla aina mukana. Jos se ei ole mukana niin mä ärsyynnyn ihan sairaasti! Mulla on varsinkin näin talvisin tosi kuivat huulet, joten huulirasva tulee todellakin tarpeeseen. Ja näitä löytyy multa oikeesti todella paljon erilaisia kun aina ostelen uusia ja testailen niitä. Tällä hetkellä mun suosikki on carmexin huulirasva! 

RUOKA
Mä rakastan hyvää ruokaa, niin roskaruokaa, ravintolaruokaa kuin ihan perus kotiruokaakin. Tulee vaan niin hyvä fiilis, kun pääsee syömään esimerkiksi omaa lempi ruokaansa. Tykkään myös ruuanlaitoista tosi paljon. Ja onhan se nyt ihan fakta ettei ihminen pysty ilman ruokaa elämään! :D

AUTO
Mä en siis omista omaa autoa, mutta lainailen usein mun poikaystävän autoa, varsinkin nyt kun hän on armeijassa. Vanhempienkin autoa tulee lainailtua joskus ja silloin kun asuin vielä kotona, ajoin sillä joka päivä. Mä en vaan osais kuvitella mun elämää ilman autoa. Meidän lähellä on kyllä kaikki kaupat, apteekki ja jopa kampaamo. Kuitenkin mulla on kavereita vähän kauempanakin, esimerkiksi Porissa ja Ulvilassa. Ilman autoa heidän näkeminen vaikeutuisi huomattavasti. Usein tulee myös ihan täällä Nakkilassa asuvien kavereiden kanssa lähdettyä Poriin, sillä onhan siellä nyt enemmän tekemistä. Myös mun avoimen yliopiston opintotapaamiset pidetään Porissa. 

RAHA
Ilman rahaa mä en voisi asua omillani, ostaa itselleni vaatteita saati ruokaa, maksaa laskuja, pitää kivaa kavereiden kanssa, herkutella, käydä leffassa tai ajaa autoa. Mä voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin, sillä onhan se vaan fakta, että nykyään rahaa tarvitaan melkein kaikkeen. Mä pidän vaatteista, kauniista asioista ja muutenkin materiasta, joten onhan se raha mulle tärkeää. Nyt kun on muuttanut omilleen, huomaa että mihin kaikkeen sitä rahaa oikeen meneekään ihan vahingossakin. 

TIETOKONE
Ennen tietokoneella ei ollut juurikaan merkitystä mulle. Sain tehtyä kaiken tarvittavan puhelimella tai tabletilla. Nyt kuitenkin bloggaamisen aloittamisen myötä tietokoneesta on tullut mulle tärkeä esine. Vaikka voihan kännykälläkin näitä postauksia tehdä, on se tietokoneella paljon helpompaa ja selkeämpää. Myös kaikki koulu jutut on pakko tehdä tietokoneella. 

NAURU
Mä en tiedä voiko tätä listata tähän, mutta listaampa nyt kuitenkin. Mä en oikeasti voisi elää ilman naurua ja nauramista. Niin kuin varmasti mun edellisestä postauksesta tuli selväksi, nauran aina ja kaikelle. Se tuo vaan niin paljon iloa elämään ja on tosi iso osa mua itseäni. Kun toinen nauraa, sä tiedät että joku juttu oli sen mielestä hauska ja sait hänelle hyvän mielen. Hyvä vitsi voi pelastaa huonon päivän! 

MEIKIT
Vaikka mä en olekkaan sellainen ihminen, joka ei voisi mennä kauppaan tai viemään roskia ilman meikkiä, on meikit mulle silti tärkeitä. Meikkaan kuitenkin melkein joka päivä ja itselleni tulee ainakin mukavampi olo, kun on meikkiä naamassa. En voisi kyllä kuvitella, että en enää koskaan meikkaisi. Uusien meikkien ostelu on myös mun lempi puuhaa! 

KOTI
Viimeisimpänä, mutta ei vähäisimpänä, mun koti. Oma koti on ehdottomasti mun lempi paikka koko maailmassa ja oon niin tyytyväinen että muutettiin juuri tähän kämppään. Oon kotiutunut tähän tosi hyvin ja tästä on tullut se meidän koti. Omaa kotia en vaihtais mistään hinnasta. Myös mun lapsuuden koti, josta vasta hetki sitten muutin pois, on mulle tosi tärkeä. Oonhan mä asunut siellä mun koko elämäni, lukuun ottamatta viimeistä puolta vuotta! Sinne mä voin mennä aina ja itseasiassa oonkin viettänyt siellä nyt aika paljon aikaa. Kiinnostaisiko teitä muuten nähdä tästä mun ja Paten kämpästä postausta?

Onko teillä samoja asioita, joita ilman ette voisi elää, kuin mulla? Kertokaa mulle teidän oma listauksenne! 


*kuvat weheartit




4 kommenttia :

  1. Oi vitsit, superkivoja juttuja! <3 Voisin vähän varastella ideaa... ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ja varasta ihmeessä, ois niin mielenkiintosta kuulla sun 10 juttua ;-)

      Poista
  2. Allekirjoitan noista aikalailla kaikki :D kirjoitat tosi kivasti :)

    http://jennasus.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiva kuulla että oot samaa mieltä :-)

      Poista