perjantai 7. lokakuuta 2016

LÖYTÖ: NAHKALEGGINSIT

Neule - Object / Legginsit - Lindex / Kengät - Nike / Takki - Wish / Laukku - Wish / Aurinkolasit - Glitter

Moikka ja hyvää perjantaita kaikille! Mä tulin nopeasti julkaisemaan teille mun perjantaisen asun, ennen kuin lähden perjantai illan viettoon kavereiden kanssa. Otsikostakin jo huomaa, että löysin tosiaan aivan ihanat nahkalegginsit viikonloppuna patakirppikseltä ja lähdin rakentamaan asua niiden ympärille. Hankintalistalle menee ehdottomasti myös ihan uudet, kaupasta ostetut nahkahousut, sillä nää oli jo vähän kuluneet! Pidän näistä silti kyllä tosi paljon ja musta ne näyttää mun päällä kivoilta. Pakko kyllä sanoa, että pidin mun eilestä asusta myöskin paljon. Ihanan yksinkertainen mutta silti niin kiva! Syksyn tullen kaikki pitkät neuleet on kyllä mun mieleen.  Tuo pieni laukkukin on kiva, kun sinne mahtuu juuri kaikki tarvittava eikä se paina matkassa mukana paljon mitään. 

Kauhisteltiinkin Hennan kanssa kun oltiin ottamassa näitä kuvia, että miten talvella saa otettua minkään näköisiä asukuvia, kun nytkin jo jäädyttiin aikalailla.. Mutta todettiin, että pakko se sitten on onnistua jollakin tavalla, vaikka toppatakki päällä.  Ja sitten panostetaan enemmän muihin postauksiin. Mä itse henkilökohtaisesti pidän asupostauksista ja niiden toteuttamisesta paljon, joten niin kauan kuin vaan voin, yritän niitä kyllä tasaisin väliajoin tehdä. Mutta nyt mä tosiaankin lähden viettämään viikonloppua, tehkää te samalla tavalla ja pitäkää hauska viikonloppu!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti