torstai 26. tammikuuta 2017

TÄMÄN HETKEN POSITIIVISET

Valoisat päivät, jotka saavat niin ihanan fiiliksen aikaan! Olo on heti paljon pirteämpi. 

Oon alkanut liikkumaan enemmän. Sen myötä olen aloittanut uuden harrastuksen, josta saan niin paljon lisää energiaa. 

Te ihanat lukijat! Bloggaamisesta on tullut mulle tärkeä harrastus ja teidän ihanat kommentit piristävät päivääni. Iso kiitos kuuluu teille ♥ 

Oon onnellinen ja iloinen monesta asista, enkä ole stressannut turhia. 

Vapaapäivät, jolloin on ihana vaan rentoutua. Esimerkiksi kääriytyä sohvan nurkkaan katsomaan lempisarjoja lämpimän viltin alle.


 Pari uutta ostosta, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen. Näinkin pienet asiat saavat ainakin mut onnelliseksi.

Autokoulun viimeisen vaiheen varaaminen nimittäin mulla kesti tän asian suhteen kauan! Oon yleensä sellainen ihminen, joka jättää asiat viime tinkaan. 

Arjen pienet ilot esimerkiksi puhdas koti, aamukahvin nauttiminen kaikessa rauhassa, saunominen sekä piristävät ihmiset ympärillä. 

Lemppari sarjan uudet jaksot, jotka ovat ilmestyneet Netflixiin. Sainkin just sopivasti katsottua toisen sarjan loppuun niin nyt onkin hyvä jatkaa tämän parissa! 


* Kuvat Weheartit


6 kommenttia :

  1. Tykkään näistä postauksista todella paljon ja tässä oli myös kivoja juttuja! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin että jos tekisin näitä aina välillä! kiva että tykkäät :)

      Poista
  2. Arjen pienet ilot on parhautta!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista