maanantai 20. helmikuuta 2017

TÄMÄN HETKEN LEMPIBIISEJÄ

Moikka! Oon viimeksi marraskuussa jakanut teille mun lempibiisejä, joten päätin että nyt ois taas aika listata muutama suosikkikappale. Ne on kuitenkin siitä marraskuusta ehtineet muuttua jo moneen kertaan. Mut löytää spotifysta ihan mun koko nimellä eli Aino-Kaisa Raitanen, jos jotakuta kiinnostaa alkaa seuraamaan mua siellä. Täytyis kyllä päivittää mun soittolistaa uuteen uskoon. Pidemmittä puheitta mennään katsomaan muutama lempparibiisi, toivottavasti teille löytyy jotain uutta kuunneltavaa! Kertokaa myös, että löytyikö tästä listasta jotain teidän ehdottomia suosikkeja tai vaihtoehtoisesti ehdottomia inhokkeja? 


11 kommenttia :

  1. Omistakin lempibiiseistä löytyy tuo Paris kappale ♥
    Tälläset postaukset on kivoja, sillä musiikkimaku kertoo paljon ihmisestä. Näiden postausten avulla oon ite myös löytäny monta hyvää uutta kappaletta joita en oo kuunnellu aikasemmin.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan ihana kappale ♥ Niin se kyllä kertoo! Tätä mäkin toivon, että joku löytäs tän postuaksen kautta uusia biisejä omalle soittolistalleen :)

      Poista
  2. Tosi kiva postaus! Alone ja Mixet Tahdo on kyllä hyviä biisejä :)

    http://reetttaeveliina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja kiva että sunkin suosikkeja löytyi tältä listalta.

      Poista
  3. Ihania biisejä! Samoja biisejä löytyy munkin soittolistalta :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ah, tälläset postaukset on iha mun lemppareita! Melkein kaikki biisit löytyy omaltakin soittolistalta :)

    https://byerikaxxx.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. meillä on aika samanlainen musamaku, mutta löytyipä tuolta myös mulle ihan uusia biisejä kuunneltavaksi :)

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus ! :)

    Https://mmarmoritaivas.blogspot.fi

    VastaaPoista