tiistai 24. tammikuuta 2017

ALENNUSMYYNTIEN LÖYDÖT

Moikka! Oon lähiaikoina käynyt muutamaan otteeseen alennusmyynneillä, enkä taaskaan ole lähtenyt tyhjin käsin ulos. Ehkä nyt olisi kuitenkin ihan hyvä pitää pientä taukoa shoppailusta. Mikä mut tuntien ei ole ehkä mahdollista. Halusin nyt näyttää nämä teillekin, sillä oon niin super tyytyväinen näihin löytöihin. 
Katsottiin yhdessä mun kaverin kanssa kuukauden alussa paikkakuntamme jumppatunteja ja jotenkin uuden harrastuksen alottaminen tuntui oikealle. Meidän silmään osui kaksi eri vaihtoehtoa, joista kuitenkin vain toinen valittiin. Ainakin näin aluksi. Oon innostunut tämän myötä käymään myös lenkillä, enkä muistanutkaan kuinka hyvän fiiliksen se saa aikaan. Saa nähdä kuinka kauan mulla kestää into tähän kaikkeen. Toivon näiden uusien treenivaatteiden edes motivoimaan mua jaksamaan. Urheiluliivit / New Yorker / 12,95€ 9,95€ / Urheilutoppi / H&M / 9,95€ / Urheilutrikoot / XXL / 23,95€ 
Voisin luokitella nämä myös noihin urheiluvaatteisiin, mutta oon tykännyt käyttää näitä ihan vapaa-ajalla kuin töissäkin. Nää on niin rennot jalassa ja pitkän paidan kanssa nää näyttää tosi kivalle. Nämä housut oli sopivasti juuri tarjouksessa ja hintaa näille jäi 24,95€. Ostin näiden kaveriksi ihan perus mustan pidemmän mallisen t-paidan, joka näyttää kivalta yhdistettynä toisiinsa. Voisin hakea vielä saman paidan valkoisessa sävyssä! 
Lämmin, pehmeä ja ihanan rento päällä. Mitä muuta tästä voi sanoa? Näitä lämpimiä neuleita kaipaisin vaan mun vaatekaappiin lisää. Tämä yksilö tarttui mun mukaan Cubukselta hintaan 29,95€ 4,95€. 
Jatketaan Cubuksen vaatteilla kun niitä on näköjään tullut hamstrattua enemmänkin. Oon kyllä yllättynyt Cubuksen mahtavista tarjouksista, sillä löysin parit kivat paidat vain viidellä eurolla! Harvoin silti löydän sieltä mitään, mutta nyt oon kyllä positiivisesti yllättynyt. Molemmissa paidoissa on sivuissa halkiot ja ovat pituudeltaan melko pitkiä. 
Tätä laukkua mä olin jo himoinnut pitkään. Tykkään tästä ihan älyttömästi, joka on kyllä näkynyt mulla jokapäiväisessä käytössä. Ehdottomasti mun tämän hetkinen lempi laukkuni! Tämä oli h&m:n nettisivuilla tarjouksessa 19,90€. 
Ja viimeisenä, mutta ei todellakaan vähäisimpänä nimittäin mun uusi rakkaus! En löydä sanoja kuvaamaan, kuinka paljon mä tästä tykkään. Nahkatakki on ihanan pehmeä ja yksityiskohdat tekevät takista ''siistin'' näköisen. Takista saa myös pois karvareunuksen mikä on mun mielestä ehdottomasti plussaa! Tykkään tykkään tykkään. Hintaa takilla oli 59,95€ 25,00€.

Nyt kun sain esiteltyä kaikki loput alelöydöt niin oonkin miettinyt tekeväni lähiaikoina postausta asunnostamme. Jos teillä on muita hyviä postausideoita mielessä niin otan mielelläni niitä vastaan! 


8 kommenttia :

  1. Kivoja löytöjä :) Kiva laukku!!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin nämä oli hyvin onnistuneet löydöt! :) Toi laukku on vaan rakkautta!!

      Poista
  2. Tosi kivoja ostoksia, etenkin toi nahkatakki :-) eikä jäänyt ollenkaan paha hinta sille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nahkatakki onkin mun ehdoton lemppari näistä kaikista! Ja niimpä ei todellakaan jäänyt paha hinta takille :)

      Poista
  3. Voi apua, miten paljon ihania juttuja oot löytänyt! :> Löytäisinpä itsekin jotain kivoja juttuja vielä viimeisistä aleista - jos nyt ehtisin piipahtamaan... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään myös!! Kannattaa käydä kurkkaamassa ainakin cubuksen alet jos alennusmyynneille olet vielä menossa :) Ihan huippu löytöjä!

      Poista