keskiviikko 1. helmikuuta 2017

MIKSI KIRJOITAN BLOGIA?

Kirjoitin joskus nuorempana blogia, mutta into siihen ei kestänyt silloin kauaa. Mietein monesti tämän jälkeen aloittavani uudestaan blogin kirjoittamisen, mutta silloin se ei vaan jotenkin tuntunut oikealta vaihtoehdolta. Okei mä mietein ehkä vähän liikaa mitä toiset ajattelevat, sillä kukaan mun kavereista ei kirjoittanut enään blogia. Mun innostus tätä kaikkea kohtaan alkoi kuitenkin taas viime vuoden loppu vaiheilla ja silloin me otettiin puheeksi Ainon kanssa blogin perustaminen. Oltiin mietitty yhteisen blogin perustamista, joten nyt kun molemmilla oli into tähän kaikkeen niin päätettiin vihdoin aloittaa yhteinen harrastus. 

Blogin kirjoittaminen on tuonut mulle paljon iloa ja tyytyväisyyden tunnetta. Tänne kirjoittaminen on minulle tapa purkaa asioita ja jakaa omia kokemuksia. Tottakai myös oppia uutta. Tykkään kirjoittaa ja tuoda omia ajatuksiani esiin. Tämä on minulle vähän niin kuin hetki rentoutua arjen keskellä.
Mikä tässä kaikessa on parasta? 

Mahdollisuus kehittyä. Tätä mä toivon tapahtuvan tässä vuosien varrella. Mulla on paljon vielä opittavaa niin kirjoittamisessa kuin kuvaamisessakin. 

Vuorovaikutus. Sanoisin tähän, että vuorovaikutus on parhaimpia asioita bloggaamisessa. Teidän piristävät kommentit ja palautteet antavat lisää virtaa ja motivaatiota tähän kaikkeen. Olen myös tutustunut blogin kautta aivan ihanaan ihmiseen ♥ 

Entä mikä haastavinta? 

Aiheet mistä kirjoittaa. Välillä mieleen ei tule yhtäkään hyvää postausideaa josta kirjoittaa. Tämän takia olen alkanut miettimään ideoita jo etukäteen ennen postauksen tekemistä. 

Aika. En usko, että tähän tarvitsee perustella yhtään mitään. Tiedätte kyllä. 

Pimeys. Töistä päästyä on jo niin pimeää, että kuvista on lähes mahdotonta saada hyvänlaatuisia.


Tämä kysymys kuuluu teille, miksi juuri sinä kirjoitat blogia? 



2 kommenttia :