tiistai 21. helmikuuta 2017

MITÄ OLEN VUONNA 2017 EHTINYT JO TEHDÄ?

Hyvää tiistaita kaikille! Mulla on itselläni tällä hetkellä hiihtoloma, joten aikaa kirjoitella löytyy. Sen kummempia lomasuunnitelmia mulla ei ole, tänään mennään Hennan kanssa ehkä leffaan, huomenna lähden parin kaverin kanssa viihteelle  ja torstaiksi on Empun kanssa suunnitelmia! Ihan kiva ja rentouttava loma siis tiedossa. Ihanaa myös että on oikeasti aikaa tehdä ja suunnitella postauksia. Tän vuoden puolella meidän blogissa ei ole oikein kunnon kuulumispostauksia hirveästi ollut, joten päätin nyt tulla kertomaan teille, mitä kaikkea tän vuoden aikana on jo ehtinyt tapahtua. Ei mitään kovin ihmeellistä, mutta kivoja juttuja kuitenkin!
2017 Oon ostanut muutamia ihania uusia juttuja, mukaanlukien nää mun uudet kengät! ♥ / Myös nää mun lenkkarit on uudet, kun vanhat alkoi olla jo pienet. Saattaa kertoa siitä, etten oo ihan hetkeen niitä käyttänyt.. Nyt ollaan kuitenkin Hennan kanssa alettu käymään lenkillä! / Emmi ja Noora olivat täällä käymässä ihan helmikuun alussa ja tästä oonkin jo kirjoittanut tarkempaa postausta. Oli kyllä niin kivaa! / Kävin noin viikko sitten ottamassa itselleni aivan ihanat kynnet, i love it! Mulla ei oo koskaan aiemmin ollut geelikynsiä tai muita sellaisia, mut näihin tottu kyllä älyttömän nopeasti ja tuntuu varmaan tosi oudolta sitten joskus olla ilman näitä.
20177 Oon käynyt kattomassa rakkaan sotilasvalan ♥ Oli muuten kylmä.. :D / Muutamissa ihanissa ravintoloissa on myöskin tullut vierailtua ja tässä kuvassa onkin yhdeltä reissulta huvittava pieni mutta aivan sairaan hyvä jälkiruoka. / Kavereiden kanssa on tullut aika useasti käytyä kahvilla (tai no muut juo yleensä kahvia ja mä teetä). Kahviloissa käyminen on kyllä hyvää ajanvietettä! / Mun sisko tanssi juuri wanhojentanssit ja niitä oltiin sitten katsomassa. Kuvasta löytyy myös mun nuorempi pikkusisko. Ihania pukuja ja hienot tanssit kyllä oli, tuli oikeen ikävä omia tansseja ♥
201777 Heti vuoden alettua lähdettiin Empun kanssa Tallinnan risteilylle. Mä hukkasin mun pankkikortin, joka kuitenkin lopultu löytyi laivan infosta. Olin jättänyt sen korttikoneeseen kun olin maksanut, hyvä mä! Hajotettiin kaljakärryt viisi minuuttia ennen kun laiva saapui satamaan ja niiden kanssa oli vaan pakko pärjätä.. Jouduttiin myöskin ihan hirveeseen myrskyyn ja mä pelkäsin oikeesti ihan järjettömästi. Kuvassa oleva leipä oli pahaa, buffet oli huono ja panikoitiin Helsingin keskustassa ajamista. Mut meillä oli kaikesta huolimatta ihan törkeen hauskaa! ♥ Lähtisin koska tahansa uudestaan reissuun. / Empun 20-vuotis syntymäpäiviä juhlittiin tammikuussa ja hauskaahan meillä oli hyvällä porukalla. / Tilasin Framkallalta aivan ihania magneetteja meidän jääkaapin oveen. Nää tuli älyttömän nopeesti perille ja hintakaan ei ollut päätä huimaava! / Maisemia ja säätä on myös tullut ihailtua. Tälläkin hetkellä ulkona on aivan ihana sää.
2017777 Käytiin kokeilemassa meille kaikille uusi ravintola Porissa, nimeltään Miami. Muut söi hampparit ja mä kuvassa näkyvän kanapastan. Oltiin kaikki kyllä tosi tyytyväisiä kyseisen paikan ruokiin! Palvelussa ehkä olisi kuitenkin ollut parantamisen varaa. / Oon käynyt muutaman kerran Niinisalossa iltavapailla katsomassa Patea. Kerran tosiaan ajettiin sinne turhaan mutta noh, nykyään asialle voi jo nauraa! :D / Kavereiden kanssa on monesti tullut vietettyä hauskoja iltoja, muunmuassa pelaillen. / Mä sain vihdoin myytyä mun iphone kutosen joka oli tosiaan hieman kärsinyt mun kohtelusta. Tilalle tulikin sitten iphone 7!
20177777 Biljardia ollaan käyty kavereiden kanssa pelaamassa ja onhan se hauskaa mutta mä en kyllä osaa sitä sitten yhtään! / Samassa paikassa jossa ollaan käyty tota biljardia pelaamassa, pääsee myös keilaamaan. Se on ehkä enemmän se mun juttu ja keilaamassakin on tullut pari kertaa käytyä. Suosittelen kyllä tsekkaamaan Porissa Space Bowlingin. Pääsee keilaamaan, pelaamaan biljardia, ilmakiekkoa ja sen sellaista. Mun mielestä tosi viihtyisä paikka! Kannattaa vaan muistaa, että iltasin toi paikka on k-18. / Yksi selfie tähän oli nyt pakko tunkea. Rakastan tota mun uutta korua ♥ / Aikasemmin jo mainitsin että mun sisko tanssi wanhat ja mulla tuli ikävä mun omia wanhoja. Oonkin nyt selaillut siltä päivältä kuvia ja tässä näätte mun kahden vuoden takaisen mekkoni.

Näiden juttujen lisäksi oon tehnyt paljon muutakin, joista ei vaan ole kuvaa. Oon sairastellut aika paljonkin ja viimeisin tauti mulla oli poskiontelontulehdus. Oon ollut töissä ja tehnyt koulutehtäviä. Oon käynyt elokuvissa katsomassa leffan nimeltä kuudes kerta ja se oli ihan jees! Ehkä vähän pitkäveteinen. Oon käynyt muidenkin synttäreillä kuin Empun ja lisää on vielä tulossa. Oon majaillut äiti ja iskän luona aika paljonkin, tehnyt hyvää ruokaa, ikävöinyt ihan liikaa, ostanut liput ruisrockiin, käynyt kirppareilla ja kaupoilla shoppailemassa, katsonut kyllästymiseen asti vanhoja salkkareita, siivonnut kun hullu ja toisaalta taas laiskotellut hirveesti. Kaikenkaikkiaan mulla on ollut ihan mukava alkuvuosi ja kivaa tekemistä. Luulen kyllä et mitä pidemmälle vuotta 2017 mennään, sitä parempi siitä tulee!

12 kommenttia :

  1. Oih noi valkoset kengät ekassa kuvassa on ihanat ❤
    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Vitsi, miten ihana ulkoasu teillä on! Iskee ja lujaa, etenkin nuo suuret kuvat (!!!)

    Ps, todella kivoja nuo magneetit! Ihana idea laittaa valokuvia noihin, pakko varmaan itsekin pistää korvan taakse..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Ja niin on, kannattaa todellakin :)

      Poista
  3. Eikö noin juhlava choker kuuluisi yhdistää vähän johonkin juhlavampaan asuun kuin tollaiseen 12 vuotiaan kukkapaitaan.. Tai edes vaikka yksiväriseen t-paitaan tai muuhun.. Tohon paitaan ei kyllä sovi sitten yhtään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsit että jotkut ihmiset osaa sitten olla ilkeitä! Toivottavasti tiedät, että mä nään mistä lukijat/komentoijat tänne sivulle tulee :-)

      Poista
    2. Ei ollut tarkoitus olla ilkeä. Kerroin vain mielipiteeni ja toivoin ehkä antavani jonkinlaista vinkkeliä mihin tota voi yhdistää. Sori jos loukkaannuit! Ja se, että näet mistä tänne blogiin löydethään ei oo kovin hyvä uhkailukeino, koska eihän se oikeastaan kerro sulle mittää.

      Poista
    3. Jos tarkoituksesi ei ollut olla ilkeä, oliko mielestäsi "12 vuotiaan kukkapaita" kivasti ilmaistu? Vinkkejä saa antaa mutta asiallisesti! Mielipiteitä on monia ja se on hyvä. Mä en ole ketään uhkaillut, halusin vain muistuttaa, että jos esimerkiksi olet tälle sivulle facebookin kautta tullut, oot joku mulle tuttu. Olisi kiva jos nää vinkit ja mielipiteet voisi omalla nimellä laittaa.

      Poista
    4. En tiedä miten muuten olisin tota paitaa kuvannut, anteeksi jos loukkasin! Mun mielestä kukkakuosilla ja tekstillä varustettu paita ei vaan oo 20 vuotiaan naisen paita ja ei vaan mun mielestä näytä kivalta noin juhlavan chokerin kanssa. Musta choker ois ollut parempi! Mutta toki sun tyyli ei välttämättä oo niin aikuismainen ja se on sit ihan ok.

      Ja en tiennyt, että se jos haluan antaa vinkkejä tai sanoa mielipiteitäni niin se tarkoittaa sitä, että pitää nimellisesti täällä esiintyä. Mitäs järkeä koko anonyymi kommentoinnilla olis jos aina pitäis kertoa kaikki nimellä, jotkut haluaa yksinkertaisesti pysyä nimettöminä vaikka kommentti olisi kilttikin.

      Poista
  4. Mun mielestä toi choker taas näyttää hyvältä ton kukkapaidan kanssa, ja toi kukkapaitakin on aivan ihana! <3 en oo tiennytkään, että kukkavaatteet ovat tarkoitettu vain 12- vuotiaille.:D ei mut joo jokainen yhdistää vaatteita ja asusteita tyylillään, eikä jokaisen tarvitsekaan tykätä samoista tyyleistä,mutta omat mielipiteet pitäisi kuitenkin osata esittää nätisti +omien sanojensa takana pitää pystyä seisomaan omalla nimellä :) toki toikin on vain mun mielipide asiaan, ja ihmiset ovat siitäkin asiasta eri mieltä...

    Ihanaa viikon jatkoa teille molemmille! <3

    http://anskisss.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Jokaisella on se oma tyyli ja jokainen yhdistää asusteet just niin kun haluaa! Musta se näytti myös hyvältä, anonyymin mielestä ei, mutta se on ihan fine :) Mielipiteidensä ilmaisua voisi vähän vaan harjottaa. Oon täysin samaa mieltä sun kanssas tässä jutussa! Mä aina niin toivoisin että omalla nimellä voitaisiin tulla sanomaan.

      Kiitos, samoin myös sulle! ♥ Ja kiitos ihanan piristävästä kommentista.

      Poista
  5. Miks oot ollu paljo kotona? Eiks sulla oo oma kämppä jo?

    VastaaPoista