maanantai 13. helmikuuta 2017

PIKKULAUKUN SISÄLTÖ

Moikka kaikille! Tänään ois vuorossa mun pikkulaukun sisältö. En oikeastaan koskaan kanna mun mukana mitään isoa laukkua, ellen sitten oo menossa johonkin pidemmäksi aikaa ja tarviin vaihtovaatteita sun muuta. Kouluakaan en tällä hetkelleä käy, joten kirjoja tai muutakaan en tarvitse. Mua jotenkin ärsyttää kantaa mukana isoa laukkua ja sellasia multa löytyykin vaan kolme. Pikkulaukkuja löytyykin sitten enemmän! Ne sopii joka tilanteeseen, arkeen tai juhlaan. Tähän liittyen ajattelinkin kysyä, että kiinnostaisko teitä postaus jossa esittelen mun laukut? Tän enempää kuitenkaan höpöttelemättä katsotaan miksi kannan mitäkin mukanani.
Laukkuna mulla siis useimmiten toimii toi mun rakastama Michael Korsin musta pikkulaukku. Toki käytän muitakin laukkuja, mutta tää valikoitui tähän postaukseen koska joulun jälkeen oon käyttänyt tätä lähes päivittäin! Tää on just mun silmään kiva ja tänne mahtuu kaikki mitä mukaani tarvitsen.

Kännykkä mulla on mukanani tottakai aina. Pakko myöntää että kuulun niihin ihmisiin joilla kännykkä on todella ison osan päivästä kädessä. Mä pidän sillä yhteyttä mun läheisiin, selailen somea ja muuten vaan kulutan aikaa. Oikeastaan nykyään melkein kaiken pystyy hoitamaan kännykällä. Viime viikonloppuna jätin kännykän vahingossa autoon keilailun ajaksi ja noh, kyllähän mä pärjäsin mut ei ollut hyvä juttu. Mulla siis tosiaan toimii puhelimena iphone 7 ja oon kyllä tykännyt!

Avaimia oon tosi huono kantamaan mukanani mutta pakkohan ne on olla mukana. Oon kyllä ihan ihmeissäni että vielä kertaakaan en oo tän yli puolen vuoden aikana jättänyt avaimia kotiin niin, että olisi täytynyt joku soittaa avaamaan ovet. Mä tarvisin tohon kyllä jonkun avaimenperän, kun vanha meni jo aikoja sitten rikki, mutta en oo vaan saanut hankittua uutta.

Lompakkona mulla on jo pitkän aikaa toiminut tällainen bikbokista ostettu pieni korttikotelo (?) koska tää on vaan niin kätevä! Mahtuu mihin vaan laukkuun tai vaikka takin taskuun. Mä harvemmin käytän käteistä, joten kuhan tärkeimmät kortit ovat mukana kaikki on hyvin. Tykkään myös tän ulkonäöstä tosi paljon. Rahojen, henkkareiden ja esimerkiksi kelakortin kantamista mukana ei varmaan sen hirveämmin tarvitse selitellä!

Jokin huulituote saattaa myöskin löytyä mun pikkulaukusta. Mä harvemmin käytän huulissa mitään, mutta silloin kun käytän, se on mulla aina mukana. Vaikka en sitä välttämättä illan tai päivän aikana yhtään lisäisikään.. :D Vaihtoehtoisesti myös mukana on huulirasva, jota tuleekin kulutettua ehkä vähän liikaakin. 
Tässä siis oli mun pikkulaukun sisältö, joka ei todellakaan ollut sen kummoisempi mutta musta tällainen postaus sopi tähän väliin ja oli mun mielestä kiva! Joskus voisin toki tehdä sellaisen, kun oon lähdössä johonkin reissuun ja sen sisältöä sitten esitellä. Ois kiva kuulla, mitä teidän laukuistanne löytyy! Löytyykö sieltä samoja juttuja kun multa (no varmaan kaikilta löytyy, haha), entä mitä eri juttuja sieltä löytyy? Suositteko isoja vai pienempiä laukkuja? Mä oon kyllä hulluna erilaisiin laukkuihin ja rakastan niitä. Toiset tykkää vaikkapa kengistä, mä laukuista! Ois ihana saada joskus säästettyä johonkin hintavampaan laukkuun, mutta katsotaan. Tähän postauksen loppuun mä haluan toivottaa teille kaikille ihanaa alkanutta viikkoa, tehkää siitä hyvä, sillä niin mä ainakin aion ♥

2 kommenttia :

  1. Oi miten ihana laukku!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mäkin tykkään siitä kyllä hirveesti <3

      Poista