maanantai 6. helmikuuta 2017

MIKÄ INSPIROI MUA TÄLLÄ HETKELLÄ?

Moikka! Kokosin pari kollaasia, jotka inspiroivat mua ja mitä mä tykkään tällä hetkellä itse käyttää pukeutumisessa.  Kertokaa ihmeessä mielipiteenne, haluatteko jatkossa näitä lisää. 
Tekoturkistakit, enkä nyt tarkoita mitään yliampuvaa karvaröyhelöä. Kohtuuden merkeissä nämä näyttävät kivoilta. Tekoturkistakit antavat asuille ihan erilaisen ilmeen ja onhan nämä nyt ihanan pehmeitä ja mukavia päällä! 

Poolopaidat, mun silmää miellyttävät lämpöiset pooloneuleet olkoon ne sitten lyhyitä tai pitkiä. Jos multa olisi kysytty mielipidettä jonkin aikaa sitten näistä niin olisin ollut ihan toista mieltä. Mä oon alkanut lämpeemään näille viime aikoina enemmän. 
Ylipolvensaappaat, yhdistettynä esimerkiksi pitkään neulemekkoon. Rento, mutta toimiva asukokonaisuus! 

Vaaleanpunainen, multa ei tällä hetkellä vaatekaapista löydy paljoakaan vaaleanpunaisia vaatteita. Hento vaaleanpunainen iskee muhun ja varsinkin yhdistettynä valkoisiin farkkuihin. 

Revityt farkut, joihin mä en ole vieläkään kyllästynyt! Näiden alla ollaan nähty monesti verkkosukkahousuja, mutta jotenkin mä en ole vielä lämmennyt ajatukselle. 

Tältä näyttää mun inspiraation kohteet tällä hetkellä. Löytyykö listoilta samoja juttuja, joista te pidätte? 


2 kommenttia :