tiistai 7. helmikuuta 2017

LAUANTAIN ASU

/ Takki - H&M / Huivi - H&M / Kengät - Nike / Laukku - Michael Kors / Neuletakki - Bershka / Toppi - BikBok / Farkut - Cubus

Lupasin eilisessä postauksessa että pitkästä aikaa on tulossa asukuvia ja tässä ne nyt on! Käytiin siis tosiaan viime lauantaina Emmin ja Nooran kanssa ottamassa nämä kuvat Porin keskustassa, joka on täynnä kauniita, vanhoja rakennuksia. Itse en niihin oikein enää osaa kiinnittää huomiota, kun olen täällä suunnalla koko ikäni asunut, mutta Noora ja Emmi ihastui näihin. Oli kyllä ihana päästä taas pitkästä aikaa kameran taakse! Tykkään tästä hommasta tosi paljon. Ihana nytkin kirjoittaa tätä postausta, kun viime kerrasta on niin pitkä aika. Olin jo ihan unohtanu kuinka kivaa asujen kuvailu on!

Lauantaina ei tosiaan ollut mitenkään kovaa pakkasta (toisin kuin nyt), joten pärjäsin ihan hyvin tolla mun valkoisella takilla, vaikka se onkin aika ohut. Sen alle laitoin kyllä ihanan lämpöisen neuletakin, joten se varmasti vaikutti asiaan. Harmittaa ettei se näissä kuvissa hirveästi näy, mutta se on aika perus neuletakki jossa on taskut. Yhdistin neuletakin kanssa ihan tavalliset mustat farkut jotka toimii aina, sekä valkoisen topin, jonka yläosassa on pitsiä. 

Kengiksi valitsin mun luotto kengät, Niken Air Force Onet, jotka kyllä saattaisivat kaivata pientä pesua.. :D Tosta huivista pidän myös tosi paljon ja mun mielestä se sopii tähän asuun. Oon löytänyt tän kirpparilta ihan vaan parilla eurolla! Mun ehdoton lemppari tässä asussa on toi mun joululahjaksi saatu laukku. Se on mulla melkeinpä jokapäiväisessä käytössä ja mä vaan niin rakastan sitä ♥ Se on juuri sopivan kokoinen, ei liian pieni eikä liian suuri. 

Mitäs te tykkäätte tästä asusta? Mä itse ainakin tykkäsin kovasti! 

6 kommenttia :

  1. Onpa kiva asu :) Ja ihana että oot päässy pitkästä aikaa kuvailemaan asukuvia! Itelläki edellisistä kuvausreissuista on jo aika hullun pitkä aika :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ainakin itselle tää talviaika tuo sellasta, ettei oikein jaksa mennä kuvaamaan.. Toivottavasti säkin pääset taas pian kuvailemaan!

      Poista
  2. Sain kyllä niin onnistuneita kuvia susta! ♥
    Ja paljon kivempi nyt toi "allekirjoitus" postauksen lopussa, nätti ja yksinkertainen :)
    Ikävä jo sua rakas ystävä ♥

    https://nooramaijakatariina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Oi miten ihana asukokonaisuus!♥

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista