torstai 2. helmikuuta 2017

VANHOJA ASUKUVIA 2

Moikka! Muutama varmaan muistaa, kun tein teille viime vuoden syyskuussa postauksen, jossa kerroin vähän mun vanhoista asuista vuosilta 2011, 2012 ja 2013. Jos ette muista tai se on jäänyt jostain syystä väliin, pääset siihen klikkaamalla tätä! Nyt olisikin vuorossa toinen osa tälle postaukselle, jossa käsittelen vuodet 2014, 2015 ja 2016. Suurin osa näistä kuvista on tällä kertaa puhelimella otettuja, sillä en tuona aikana kirjoittanut blogia ja kaikki kuvat tulikin siis otettua puhelimella. Laatu ei ehkä ole sitä parhainta, mutta ainakin näistä saa käsityksen, millaisia vaatteita olen noina vuosina käyttänyt! Joten eiköhän mennä vaan asiaan.

2014
1. Muistan kun mun oli aivan pakko saada toi pinkki NY lippis! Tollon aika moni omisti tuollaisen ja niin mäkin sen sitten ostin. Nykyään oon tosin jo myynyt ton, sillä mun mielestä ylipäätään mitkään lippikset ei vaan istu mun päähän. Vaaleista farkuista pidän edelleen, vaikka en sellaisia tällä hetkellä omistakkaan. Velour-hupparin omistan yhä edelleen ja se on kyllä niin ihana kotivaatteeksi! Muuten en sitä oikein käytäkkään. Ei tässä asussa ole oikeastaan mitään vikaa, vaikka en sitä enää pukisikaan päälleni.

2. Rakastin tollon myös kaikenlaisia sifonkisia kauluspaitoja ja liivejä ja tässä oonkin yhdistänyt ne molemmat. Kuvassa ei oikeen kunnolla näy, mutta mulla on mustat farkut tässä asussa. Enää en kyllä pukisi tällaista, vaikka se ihan kivalta näyttääkin kuvassa. Mustat farkut ei kuitenkaan oo ihan paras vaihtoehto mun mielestä tähän asuun. Omistan ton liivin yhä ja mä kyllä tykkään siitä, en vaan osaa yhdistää sitä yhtään mihinkää, mutta en myöskään raaski luopua siitä. Siksi se tuolla kaapissa tyhjänpanttina lojuu. Osaisko teistä joku kertoa mulle jotain vinkkejä, missä asussa tota voisi käyttää? 

3. Aloin myös käyttää tollon paljon kaikenlaisia neuleita, vaikka usein yhdistelmä olikin lähinnä vaan kuvasssa näkyvä, tavallinen valkoinen toppi ja musta neule. Enää en kyllä tuollaista vyötä tohon laittaisi! En myöskään oikeastaan ollenkaan käytä enää valkoisia perus toppeja. Tuo koru joka kuvassa näkyy, on yhä edelleen mun kaulassa ja sillä on kyllä niin paljon tunnearvoa! Nykyäänkin käytän paljon neuleita, enimmäkseen kyllä pitkiä ja vähän erityyppisiä. 

4. Tässäkin kuvassa näkyy taas tuo NY-lippis ja se olikin tuolloin kovassa käytössä. Noi vaaleat, pitkät hiukset mä haluaisin kyllä takaisin niin paljon!! No, ehkä nää tästä vielä kasvaa entisiin mittoihinsa. Olin myös juuri ostanut nuo pinkit converset ja mä niin rakastin niitä. Yhä edelleen nekin multa löytyy kaapista, en vaan oo niitä käyttänyt. Alkaa vähän tuntumaan, että oon huono luopumaan vaatteista ja asusteista! Mulla kyllä näki tosi usein päällä jonkin college paidan tekstillä ja farkut. Edelleenkin tykkään tosta yhdistelmästä, mutta en ainakaan noin räikeällä tekstillä olevia paitoja enää omista. Tää asu on ehkä kuitenkin vähän liian... Ja toi mun poseeraus! :D 

Pakko mainita, että moni varmasti huomasi, että suurin osa mun kuvista on otettu ton saman peilin äärellä. Imurikin näkyy taustalla, haha. En tohon aikaan ilmeisesti hirveästi välittänyt, näkykö taustalla mitä sattuu, joten pahoittelut siitä! 
1. Tästä asusta mä tykkään niin paljon edelleen ja omistankin nää housut ja paidan vielä! Täytyykin joku päivä pukea tää asu päälle. Noi housut on maailman mukavimmat jalassa, mutta silti kuitenkin siistit, ei mitkään lökölököhousut. Tästä asusta mulla ei oikeastaan ole edes sen enempää sanottavaa. Ehkä se on vaan hyvä asia? Ilmeisesti mua ei ole kyllä edelleenkään kiinnostanut, mitä kuvan taustalla näkyy. 

2. Tässäkin kuvassa näkyy taas noi samat housut. Mä käytin noita oikeesti tosi paljon, ja siksi ne saattaakin olla vähä puhki kulutetut.. Tänkin asun voisin pukea uudestaan päälleni, vaikka ehkä vaihtaisin ton neuleen johonkin toiseen vaatteeseen. Jalassa näkyy maailman ihanimmat kengät, eli niken air force one -kengät! Nää on mulla yhä tosi kovassa käytössä, vaikka eiväthän ne enää missään priima kunnossa ole. Nää on vaan niin parhaat, rakastan näitä. Sitten kun noi mun vanhat on puhki kulutetut niin pakko kyllä ostaa uudet! 

3. Rakastin tuolloin kuvassa näkyvää hameen ja paidan yhdistelmää ja tää sama asu olikin usein mun päällä. Taidan omistaa yhä nää vaatteet, mutta käyttöön ne ei ole kyllä päässeet. Joku saattaa muistaa, kun niissä viime postauksen kuvissa yhdistin tosi usein sellaisen kireän hameen ja paidan, nyt taas yhdistin tollaisen "hulmuavan" hameen ja paidan! Näyttäähän tää asu ihan kivalta mun päällä, mutta en usko että pukisin tätä enää uudelleen päälleni. Noi lasitkin oli pitkään mun ehdottomat lempparit, mutta ei enää ja noi oonkin tainnut jo hajottaakkin.

4. Edelleen käytin paljon neuletakin, topin ja farkkujen yhdistelmää. Tässä kuvassa mulla on kyllä nahkahousut jalassa! Nää mä oon jo myynyt, mutta haluaisin kyllä löytää jotkin kivat nahkahousut itselleni. Oonkin täällä esitellyt ne mun nahkalegginsit ja tykkään niistä kyllä tosi paljon. Neuleen ja topinkin taidan omistaa yhä, mutta toppia en oo kyllä käyttänyt ja neulettakin tosi harvoin. Tää asu ei kyllä enää jotenkin iske mun silmään sitten yhtään, enkä oikeen osaa sanoa mikä siinä on, mutta joku siinä vaan sitten on. Muistan kyllä, että tolloin mulla oli usein tää sama asu päälläni. 
Tähän kollaasiin mä en vaan mitenkään löytänyt neljää kuvaa, sillä en halunnut laittaa sellaisia, jotka on täällä blogissa nähty. Vuonna 2016 siis aloitettiin tää blogi ja muutamia mun asuja oottekin jo nähneet. Nääkin kuvat otin instagramista, mutta en usko, että kovin moni teistä lukijoista on sinne eksynyt näitä katselemaan. Ja jos ootte, niin nyt saatte ainakin selitystä näille asuille! Pahoittelut myös tuon yhden kuvan laadusta, se kun venyi noin isoksi, kun en sitä neljättä kuvaa tähän löytänyt.

1. Tää asu on mun mielestä tosi kiva, vaikka en ookkaan sitä ton kuvan oton jälkeen edes pitänyt päälläni. Se oli jotenkin tosi ahdistava ja epämukava! Noihin farkkuihin oon olin ite repinyt polvet (vaikka se ei tässä kuvassa näykkään) ja vitsit että mä rakastin niitä. Mun harmikseni ne vaan hajosi, muuten käyttäisin niitä varmasti yhä edelleen. Tässä asussa en kyllä nää mitään pahaa, vaikka en kyllä usko, että se ihan mun nykyiseen tyyliini sopisi. 

2. Mä niin rakastan tässä kuvassa olevaa pitkää neuletta ja itseasiassa se on tälläkin hetkellä mun päälläni. Ostin sen joskus h&m'n lastenosastolta ja tää on vaan täydellinen. Muutenkin pitkät neuleet on yhä edelleen pelkkää rakkautta! Nuo housutkin on niin kivat. Tästäkään asusta mulla ei ole mitään huonoa sanottavaa ja pukisin tän kyllä ihan koska vaan uudestaan päälleni. Mun mielestä tää on muutenkin tosi onnistunut kuva musta ja mun asusta! 

3. Tää paita/mekko onkin jo näkynyt täällä blogin puolella. Näin talvisin sitä on pakko pitää paksujen sukkahousujen tai esimerkiksi niiden mun nahkalegginsien kanssa. Tykkään siitä kuitenkin enemmän näin, kuin tässä kuvassa! Kesällä oli vaan parasta heittää tää kyseinen vaate päälle ja menoksi. Mä niin rakastan tätä. Tän kanssa sopii tosi hyvin noi mun niken air forcet, täydellinen kombo. 

Tässä nää asut nyt sitten oli ja päästiin ihan vuoteen 2016 asti. Mä itse huomaan ainakin mun tyylissä tosi ison kehityksen. En tarkoita sitä, että olisin päässyt jotenkin mukaan muotiin, vaan sitä, että siitä on kehittynyt juuri munlainen. Yhä edelleen joskus mulla saattaa tulla asuja, joista en enää viikon päästä pidäkkään, mutta hutilyöntejä sattuu kaikille! Parasta tässä kaikessa on se, että oon oppinut olla välittämättä toisten mielipiteistä. Mä pistän päälleni juuri sellaiset vaatteet kuin haluan, sanoi muut mitä tahansa. Kunhan mulla itsellä on hyvä olla siinä asussa! Oon kyllä niin onnellinen, että oon löytänyt sen oman juttuni. Uskaltakaa tekin pukea just ne vaatteet päällenne, mitkä haluatte ♥

Nyt mä toivotan teille hyvät viikonloput jo etukäteen, sillä luulen, että seuraavaksi multa tulee postausta vasta viikonlopun jälkeen! Nimittäin mun kaksi ihanaa ystävää on tulossa mun luokse, joten kirjoittelu saa sen ajaksi jäädä. Tästä viikonlopusta kirjoitan varmasti lisää myöhemmin! En oo myöskään pitkään aikaan päässyt kuvailemaan asukuvia, mutta nyt viikonloppuna olisi tarkoitus mennä jälleen kameran eteen, joten luvassa on pitkästä aikaa myös asukuvia!



9 kommenttia :

  1. Ihan sairaan kiva postaus!! Voiskin omaan blogiin myös kerätä kaikkia vanhempia asukuvia, jos jostain niistä tarpeeksi löytyis (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja joo, kannatan kyllä tällasen postauksen tekoa.

      Poista
  2. Ihana postaus, mukava nähdä vähän vanhempia asukuvia! :) Tuo NY-lippis on kyllä niin ihanan värinen.
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oi vitsit, niin hauska idea!! :> Se on hassua, miten tyyli muuttuu ajan saatossa, haha!

    VastaaPoista
  4. Tämmöset tb -postaukset on kyllä tosi kivoja! Ite en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa jos alkaisin katsastamaan mitä joskus olen pukenut päälleni :DDDD

    aveclotta.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään tällasista postauksista! Sama fiilis mullekkin tuli joistakin asuista, et pitäiskö nyt itkeä vai nauraa.. :D

      Poista