sunnuntai 12. helmikuuta 2017

VIIKON AIKANA OLEN..


.. viettänyt vapaapäivän töistä. 

.. käynyt jumpassa. 

.. ollut mun serkuille lapsenvahtina. Oli niin ihana nähdä näitä ihanuuksia pitkästä aikaa ♥ 

.. fiilistellyt aurinkoisia päiviä. 

.. käynyt ulkona syömässä. 

.. kuvannut meidän kotia asunnon esittely postausta varten.

.. katsonut vihdoinkin elokuvan nimeltä lights out, johon olin vähän pettynyt. Odotin tältä enemmän, mutta ihan katsomisen arvoinen. 

.. saunonut useaan kertaan. 

.. katsonut monta jaksoa pako-sarjaa (koska poikaystävä..) 

.. polttanut ihan liikaa kynttilöitä. 

.. siivonnut ja vaihtanut makuuhuoneen järjestystä ja olen niin tyytyväinen lopputulokseen!

.. viettänyt aikaa ystävien kanssa. 

.. herkutellut mun uusia suosikkeja, ruis-sipsejä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti