tiistai 14. helmikuuta 2017

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ

Heips! Halusin tulla tänne bloginkin puolelle toivottamaan teille kaikille ihanille lukijoille hyvää ystävänpäivää. Ajattelin myös vähän jakaa mun ajatuksia tästä päivästä ja ystävyydestä. Ystävät ja ystävyys ovat mulle tosi tärkeitä, mutta mä oon enemmänkin juhlinut tätä päivää rakastavaisten päivänä. Vaikka ystävyys on mulle todella tärkeää, on se oma poikaystävä kuitenkin se kaikista tärkein. Mun ystävänpäivän viettoon tuli kuitenkin tänä vuonna vähän muutosta, sillä en mun rakkaan kanssa voi olla, koska eihän hän ole edes kotona. Onneksi kuitenkin Henna tuli piristämään mun päivää ja toi mulle kuvassakin näkyvät ihanat ruusut! Sain kun sainkin siis ruusuja tänään. Oli kyllä niin ihana yllätys ♥

Mun mielestä ystävyyden tai sen oman rakkauden juhlimiseen ei tarvita mitään erillistä päivää. Näitä asioita arvostetaan joka päivä, vaikka niitä ei juhlistetakkaan. Ystäviä ja poikaystävää voi muistaa koska vaan, vaikka ihan ilman mitään syytäkään. Heille voi kertoa kuinka tärkeitä he ovat ja kuinka paljon välität heistä. Siihen ei tarvita erillistä päivää. Syömään tai leffaan voi mennä koska vaan ja aina se on yhtä kivaa, oli päivä mikä tahansa. Onhan se kuitenkin kiva, että tällainenkin päivä meiltä löytyy. Ei ainakaan tule unohdettua niitä tärkeitä ihmisiä. En siis väitä ystävänpäivää turhaksi, onhan se välillä kiva juhlia millon mistäkin syystä! Mä kuitenkin nään mun ystäviä tosi usein, joten tääkin on oikeastaan vaan päivä muiden joukossa. Ei Hennankaan kanssa mitään ihmeellistä tehty, juotiin teetä ja kahvia sekä oltiin vaan, ihan niinkuin joka ikinen päivä.

Muutama vuosi takaperin ja ehkä vielä viime ystävänpäivänäkin mä olisin ollut ihan eri mieltä. Mä olisin ollut sitä mieltä, että lahjat täytyy vaihtaa, syömään ja leffaan täytyy mennä. Ystävänpäivänä ei voi olla vaan, eikä se todellakaan ole vain päivä muiden joukossa. Nyt kuitenkin itsekkin on tullut kasvettua ja sen myötä myös mun mielipiteet on muuttuneet. Muihinkin asioihin liittyen! En ole enää niin turhamainen kuin ennen. Ymmärrän ihmisiä jotka rakastaa ystävänpäivää, rakastan mäkin vaikkapa syntymäpäivien tai vuosipäivien juhlimista. Jotkut taas eivät ehkä niinkään välitä niistä ja asia on enemmän kuin ok mulle! 

Vaikka en nykyään enää niin paljoa tästä päivästä perusta, haluan kuitenkin sanoa että mun ystävät on ihan älyttömän tärkeitä mulle. Te tiedätte kyllä keitä ootte! Kiitos että ootte jaksaneet mun kiukutteluja, ootte jakaneet mun kanssa ilot ja surut, ootte kuunnelleet mua kun oon sitä tarvinnut ja ennen kaikkea kiitos siitä, että ootte luoneet mun kanssa maailman parhaita muistoja. Ilman teitä ois todella vaikea elää. Nämä samat sanat voisin yhtä hyvin myös osottaa mun rakkaalle poikaystävälle. Ootte kaikki tosi rakkaita! Tänä päivänä voin yhtä hyvin myös kiittää meidän lukijoita. Ootte niin monesti piristäneet päivää ja tuoneet mulle hyvän mielen. Kiitos että jaksatte seurata tätä blogia ja ootte innokkaita kommentoimaan ♥

Mitä ystävänpäivä merkitsee teille?

2 kommenttia :