perjantai 10. helmikuuta 2017

10 ASIAA, JOITA ETTE VIELÄ TIENNEET MINUSTA

En voi mennä nukkumaan ilman, että tarkistan onko ulko-ovi lukossa. Usein tarkistan sen monta kertaa, jotta voin nukkua hyvillä mielin. 

Stressaan tosi paljon. Hyvänä esimerkkinä oli mun kissan leikkaus mikä oli pari viikkoa sitten. Stressasin niin paljon, että näin monet yöt tästä painajaista. 

Inhoan astianpesukoneen tyhjentämistä. Lykkään sen tekemistä aina. Kunnes sen tekeminen tuntuu ylitsepääsemättömän inhottavan ärsyttävältä.

Lasken usein sormillani. Lasken aivan automaattisesti sormillani yksinkertaisimpiakin laskutoimituksia.

Jääkaapissa on aina pakko olla kylmää vettä. Tuntuu, että sitä tulee silloin juotua useammin päivän aikana.
Oon aina ajoissa. vaikka yrittäisin lähteä myöhempään niin oon aina vähintään varttia ennen sovittua aikaa paikalla. Välillä tää ottaa päähän suunnattomasti, mutta parempi olla ajoissa kun liian myöhään. 

Oon välillä liian perfektionisti. Kaverit on monta kertaa maininnut mulle asiasta. Ehkä se on niin. Jos joku tavara on huonosti niin mun on pakko saada se lähes täydellisesti esille. 

Mun toiset nimet ovat Aleksandra Elisabet 

Poltan kynttilöitä joka päivä aina kun vaan oon kotona. Kynttilät tuo niin ihanan tunnelman kotiin. 

Mä rakastan herkutella. Mulla vaihtuu aika usein herkut joita tykkään ostaa. Nyt ehdottomasti lemppareita ovat ruissipsit! 

* kuvat weheartit


4 kommenttia :

  1. Voi apua, onpa sulla kauniit toiset nimet! :-) Mistä oikeesti keksit näitä ihania postausideoita, nää on ihan huippuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos paljon <3 Kerroin ihan ensimmäisessä postauksessa 5 faktaa itsestäni ja ajattelin että nyt olisi korkea aika kertoa vähän lisää :-)

      Poista
  2. Mulla on ihan sama juttu ton ulko-oven kanssa, vois melkein sanoa pakkomielteeks...:-D Ehkä juontaa juurensa siitä, kun Toni edellisessä asunnossa unohti avaimet oven lukkoon kiinni koko yöks.. siis ulkopuolelle..ja tässä nykysessä oli kerran ovi ihan levällään auki rappukäytävään, onneks ei yöllä sentään :-D

    Tosi kiva postaus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua! Ja niimpä, onneks ei yöllä! :-D
      Kiva kuulla, että tykkäsit! :-)

      Poista