torstai 17. marraskuuta 2016

YKSITYISKOHTIA KODISTANI

Muutin siis kesällä omaan ensimmäiseen kotiin yhteen mun poikaystävän kanssa. Ajattelin, että nyt olisi ihan hyvä hetki paljastaa mun kodin yksityiskohtia! Pidemmittä puheitta mennään kurkkaamaan. 
Tässä kuvassa ei huomaakaan kuinka tumma meidän keittiö onkaan todellisuudessa. Valkoista ollaan käytetty melko paljon tähän keittiön sisustukseen. Kuten kuvassa näkyy tuo ihana hedelmäkori.
Mun kauan haluamat sisustustikkaat! Hyvä puoli omaan kotiin muuttamisessa on ehdottomasti se, että kodista saa tehtyä ihan oman näköisen. Tää on ehkä mun lempi sisustuselementti meidän kodissa. 
Oon jotenkin tykästynyt tuohon marmorikuosiin ja sitä löytyykin meidän kodin sisustuksesta. Hopeaa ananaspurkkia käytän lähinnä korujen säilyttämiseen, sillä tää ei ole kooltaan kauhean suuri. Mutta onhan tää ihan älyttömän söpö! 
Oon miettinyt, että jos teitä kiinnostaa niin voisin myöhemmin tehdä teille koko asunnonesittelyn. Kiinnostaisko teitä nähdä miltä mun koti näyttää? Entä mitä ylipäätänsä pidätte tämän tyylisistä postauksista? 

8 kommenttia :

  1. Ihania yksityiskohtia sun ja sun poikaystävän kodissa! Mua ainakin kiinnostaa koko asunnonesittely, samalla voi saada joitain vinkkejä omaan sisustukseen! :)

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Ja kiva kuulla :)

    VastaaPoista
  3. Asuntoesittely kiinnostaa, yksityiskohdat näytti jo niin kivoilta :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja yksityiskohtia! Noi valopallot varsinkin on tosi kivoja :-)

    VastaaPoista
  5. Löytyypä teiltä kauniita yksityiskohtia :-) Erityisesti silmään pisti tuo marmorityyny, se on aivan ihana! Marmorikuosi iskee myös meikään ja lujaa sittenkin :D

    VastaaPoista