torstai 17. marraskuuta 2016

JOULU SAA TULLA



Oon kyllä aivan joulufiiliksissä jo! Ehkä vähän liian aikastakin, mutta ei se mitään. Kyllä tää marraskuukin kohta vaihtuu jo joulukuuksi. Tiistaina tosiaan käytiin Hennan kanssa jouluostoksilla ja mun oli aivan pakko ostaa kaikkia ihania jouluvaloja tänne meidän kotiin. Myös parvekkeelle löysin juuri sellaiset valot kuin olin halunnutkin, eli tuollaiset roikkuvat lamput. Meidän parvekkeestakin tuli nyt ihanan tunnelmallinen ja valoisa pimeälläkin. Myös joulukoristeita tuli ostettua, mutta ne säästän vähän lähemmäksi joulua, että on silloinkin sitten vielä jotain laitettavaa. Tää on mun ensimmäinen joulu omassa kodissa (vaikka toki en sitä täällä varmaankaan hirveästi vietä), joten pakkohan sitä on ostaa kaikenmaailman koristeita, joita ei vielä omista.

Turhaa varmaan edes sanoa, että olen todellakin jouluihminen ja pidän joulusta. Vietän joulua perheen ja rakkaimpien ihmisten parissa ja se jos mikä on joulussa parasta. Toki pidän myös lahjojen antamisesta ja saamisesta! :D Vaikka niissä onkin aina hirveä stressaaminen.. Onneksi nyt olen jo ostanut suurimman osan joululahjoista, joita aion ostaa. Tykkäättekö te joulusta, vai kuuluuko joku muu juhla teidän suosikkeihin? Ootteko jo ottaneet esille jouluvaloja?


Tietysti jouluun kuuluu myös joulukalenteri! Yleensä oon tyytynyt sellaiseen perus suklaakalenteriin, mutta tänä vuonna mun oli aivan pakko saada tää Essencen joulukalenteri. Tällä oli hintaa 30€ ja tää siis sisältää meikkejä ja muutamia kynsituotteita. En malta odottaa että pääsen kohta avaamaan ensimmäisen luukun, haha. Kalenterin pohjassa näkyy sisältö ja tää on mun mielestä ihan rahansa arvoinen. Tätä oli aika vaikea metsästää, kun joka paikasta tää oli loppu. Suomeen kun oli tullut niin pieni erä näitä.. Onneksi löysin omani Halpa-Hallista ja se oli vielä viimeinen kappale! Ja jotta en yhteen joulukalenteriin joutuisi tyytymään, ostin vielä veikkauksen joulukalenteriarvankin.. :D Saa nähdä, suosiiko onnetar mua. Onko teillä joulukalentereita? Kenties jollakin on myös tää Essencen kalenteri? 

Tässä oli nyt mun ensimmäisiä joulufiiliksiä ja halusin jakaa ne teidän kanssa! Meillä on Hennan kanssa hyvät suunnitelmat joulukuulle ja jouluaiheisia postauksia on varmasti tulossa lisää. Nyt mä rupean odottelemaan pimeää, että jouluvalotkin pääsis taas oikeuksiinsa! Sellainen kysymys vielä tähän loppuun, että kiinnostaisiko ketään joulun jälkeen saada tietää mitä toi Essencen kalenteri sitten loppujenlopuksi oikein sisälsi?



7 kommenttia :

  1. Mä oisin niin halunnu ton Essencen joulukalenterin, mutta ei niitä tosiaan tunnu saavan mistään :( Tuntuu jotenkin pöljältä, kun oon tosi monelta kuullut heidänkin jääneen ilman. Markkinoita olis, mutta tavaraa ei :) Samoin Baby Lips-kalenteri jää hankkimatta samasta syystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ymmärrä, miksei noita Essencen kalentereita ole tullut enempää, kun varmasti on tiedetty että kysyntää on.. Harmi, että oot jäänyt ilman :( Meillä Porissa oli ainakin citymarketissa vielä niitä baby lips kalentereita!

      Poista
  2. Voi, miten ihania tunnelmallisia kuvia! <3 Mä en ole saanut vielä aikaiseksi laittaa meille mitään jouluvaloja - tai siis, tunnelmavaloinahan ne tietysti menisivät vaikka vuoden ympäri... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Vielä tässä on aikaa laittaa ja totta haha.

      Poista
  3. Täällä on kans yksi jouluihminen, joululahjat ovat kaikki jo taputeltu valmiiksi - muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, jotka täytyvät tehdä vasta lähempänä. Joulu on kyllä niiiin tunnelmallista ja ihanaa aikaa että! <3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, että joku muukin on tänä vuonna ajoissa! :) Ja niin on <3

      Poista
  4. Oi miten tunnelmallisia kuvia! <3 Tosi ihania jouluvaloja olet haalinut ja kelpaisi muuten omallekin parvekkeelle tuollainen valosarja :)

    VastaaPoista