maanantai 7. marraskuuta 2016

JOULUFIILIKSISSÄ

Mä kuulun niihin ihmisiin, jotka aloittavat joulun valmistelut jo hyvissä ajoin. Rakastan joulua ja se onkin ollut mun lemppari juhlapäivä pienestä asti. Itseasissa aloitin joulusta puhumisen jo syyskuussa eikä mun poikaystäväkään jaksanut kuunnella mun höpinöitä joulukuusen paikasta tai koosta. Oli kuulemma liian aikaista. Pidän yli kaiken erilaisista jouluvaloista, sillä ne saa aikaan ihanan tunnelman! Oonkin jo ripustanut muutamat ledivalot sisälle enkä malta olla ostamatta niitä lisää! Onko täällä muita näin innokkaita jouluihmisiä? 
Vuoden ensimmäiset glögit on juotu ja pikkujoulujakin tuli vietettyä viikonloppuna perheen ja sukulaisten seurassa. Ehkä voin näistä pikkujouluista syyttää mun innokasta joulufiilistä. Muutamia joululahjoja olen jo kerinnyt ostamaan, sillä en halua jättää kaikkia viimetinkaan niinkuin viimevuonna.. Onko teillä mitään jouluaiheisia postausideoita mulle? Jos on niin kertokaa ihmeessä! 

4 kommenttia :

  1. Ihanaa, kun ihmiset alkavat nyt jo tekemään näitä joulupostauksia! Oon itsekin suuri jouluihminen. <3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietein hetken et onks tää liian aikaista tehdä näitä :) Kiva että sieltäkin löytyy yks jouluihminen <3

      Poista
  2. Hah meillä on käyty keskustelua kotona kuusen paikasta jo yli kuukausi ja blogissakin on ollut pitkän aikaa jo joulupostauksia :D Kyllä nyt jo viimeistään pitää hössöttää! ♥

    VastaaPoista
  3. No hyvä sitten että joku muukin on tätä mieltä! Oon niin samaa mieltä! <3

    VastaaPoista