tiistai 15. marraskuuta 2016

PUHELIMEN KÄTKÖISTÄ

Päätin sen, että tänä vuonna rupean ostelemaan joululahjoja jo ajoissa enkä jätä sitä viime hetkille. Lähdettiin Ainon kanssa tänään kiertelemään ja katselemaan joululahjoja vaikka aluksi näytti ettei mun matkaan kyllä lähde minkään näköistä joululahjaa. Tuntui niin turhauttavalta ajatuskin, etten tänäkään jouluna ole ajoissa lahjojen suhteen. Pitkän kiertelyn jälkeen mukaani jäi muutamalle kaverille ja kummipojalle lahja! Tästä on hyvä jatkaa. Onko teistä ketään löytänyt jo joululahjoja? Vai onko teillä lahjan ostaminen yhtä vaikeaa kuin mulla. 
Etsein muutamista kaupoista tuota Essencen joulukalenteria, sillä halusin välillä jotain muuta kuin suklaisen version. Enkä malta odottaa, että pääsen availemaan näitä luukkuja! Meikkikalenteri ei kuitenkaan riittänyt mulle vaan mun piti saada myös arpa joulukalenteri, hah! Millaisia joulukalentereita teillä on? //  Ensimmäiset tämän talven maisemakuvat piti ikuistaa puhelimeen // Tämän patongin ohjeet löytyykin jo täältä blogin puolelta, mutta tää patonki on vaan rakkautta! // En ole oikeastaan lainkaan talvi-ihminen, sillä nää kylmät ilmat ei oo mun juttuni! Voisko se kesä jo tulla.. 
Käytiin kaveriporukassa katsomassa tää Luokkakokous 2 -Polttarit. Aino kirjoittikin juuri tästä kyseisestä elokuvasta arvostelun, joten kannattaa käydä lukemassa se! Mun mielestä tää oli todella hauska mutta ehkä pidin enemmän siitä ensimmäisestä. Suosittelen käymään katsomassa, jos et vielä sitä ole tehnyt. // Joulukoristeita ei koskaan voi olla liikaa, eihän? // Mun viimeisin instagramiin lisätty kuva, josta mut löytää nimellä hhennaaaa


Hyvää alkanutta viikkoa teille kaikille ♥ 

4 kommenttia :

  1. Kiva postaus. Mulla ei oo joulukalenteria, enkä varmaan tänä vuonna ostakaan :) parit joululahjat on tullut ostettua, mutta monia on vielä ostamatta! Ja samaa mieltä, joulukoristeita ei voi ikinä olla liikaa :-D Itseltäkin ties mitä täältä kotoa jo löytyy, mutta lisää silti haluaisin! :-D

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Itelläkin vielä monta lahjaa ostamatta! Oon niin samaa mieltä sun kanssa! Aina täytyy ostaa lisää vaikka kotoa löytyy jo entuudestaan :D Niitä vaan oon niin paljon erilaisia!

      Poista
  2. Joululahjojen osto jää taas varmaan viime tinkaan :D Tälläkertaa joulu on meillä tosin vähän erilainen, sillä suunnataan perheen kanssa Gran Canarialle :-) Kiva blogi teillä!

    http://neeajuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Mulla jää aina viime tinkaan.. mutta nyt päätin olla ajoissa! Oii kuulostaa kivalle! :) Ja kiitos paljon!!

    VastaaPoista