maanantai 7. marraskuuta 2016

TOP 10 SONGS RIGHT NOW

Moikka! Tällä kertaa ajattelin tulla julkaisemaan teille mun tän hetkiset suosikki biisit. Suurin osa näistä on varmasti tuttuja teille kaikille, mutta ehkä joku löytää jotain uutta kuunneltavaa itselleen tai alkaakin pitämää biisistä, jota ennen on vihannut! Eiköhän mennä vaan asiaan ja katsotaan (ja kuunnellaan) nää mun lempi biisit. Ja nää ei ole siis mikäänlaisessa järjestyksessä, sen valitseminen ois ollut jo liian vaikeeta mulle.


"You've been down before, you've been hurt before, you got up before". Ihastuin tähän biisiin heti kun kuulin sen radiosta. Tästä biisistä saa aina hyvän fiiliksen päälle! Ja oi kyllä, tää todellakin tempaa sut mukaasi.


"Got the club going up, on a tuesday". Aivan ihana biisi ja tosi hyvä rytmi, vai miten sen nyt voisi sanoa? Tästäkin ainakin mä saan aina hyvän fiiliksen päälle, vaikka olisi kuinka huono päivä.


"You don't know the half of the abuse". Tää on mun all time favorite! Vaikka tän biisin ilmestymisestä ei olekkaan kauaa aikaa, mä oon usein sellanen että kun löydän jonkun hyvän biisin, soitan sitä kyllästymiseen asti. Vaikka oon tätä biisiä soittanut todella todella paljon, en oo siihen kyllästynyt ja edelleen pidän tästä. Jotenkin nää sanatkin vaan iskee muhun.


"I'm not that kinda girl, to keep my voice unheard". Tästä kyseisestä Alman biisistä en löytänyt youtubesta kuin lyhyen pätkän, mutta se kelvatkoon ja tajuatte varmaan biisin idean. Mä oon pitänyt kaikista edellisistäkin Alman biiseistä, eikä tääkään tehnyt poikkeusta sen suhteen! Tällä naisella on vaan niin upea ääni. Sillon kun Karma biisi ilmeistyi, luulin aluksi että se on jonkun ulkomaalaisen tekemä. Mutta niin vaan tajusin että täähän on Alma! Sitäkin biisiä tule todellakin kuunneltua tarpeeksi.


"Mä oon tässä täysillä, ja ehkä ei tuu kelpaa." Suomalaisia (tai siis suomenkielisiä) biisejä tässä mun listauksessa ei olekkaan vielä nähty, vaikka kuuntelenkin tosi paljon suomalaistakin musiikkia. Tästäkin biisistä löysin vain pienen pätkän, mutta halusin sen silti laittaa tähän postaukseen. Mulla ei ole tästä biisistä sen enempää sanottavaa, musta tää on vaan niin hyvä!


"Se tekee kipeää kun elefantin painon alle jää, eikä kukaan muu sitä nää". Sitten jatketaankin myöskin suomenkielisellä biisillä. Tää on mun mielestä ihanan herkkä biisi ja tykkään välillä kuunnella herkkiä biisejä. Musiikin ei aina tarvitse olla sitä menevää. Kuuntelen aika usein laulujen sanoja ja varsinkin sellaiset sanat joihin pystyn jotenkin samaistumaan, saa mut rakastumaan siihen biisin. Tässäkin kyseisessä biisissä on hyvät sanat!

 
"Huudan ääneen mut se pois ei mee". En niin hirveästi seurannut televisiosta tätä uusinta vain elämää -kautta, mutta kaikki biisin oon kyllä aikalailla kuunnellut. Pidin monista, mutta tää Chisun versio Polte biisistä oli kyllä mun ehdoton suosikki kaikista niistä.

"I'm a motherfuckin' starboy". En tiedä oikeen mitä sanoisin tästä biisistä. Tää on hyvä ja piste! Eipä kai sen enempää tarvikkaan sanoa.

"She's a beast, it's too late". Kun kuulin tän biisin, en kyllä voinut uskoa että tässä laulaa Isac Elliot. Ei siis mitenkään pahalla häntä kohtaan, haha. Monet mun kaverit on myös sanonut samaa. Hetki sitten tää kuului kyllä ihan mun ekaksi lempi biisiksi. Sitä se ei ehkä enää ole, mutta se ansaitsee silti paikkansa tässä kymmenikössä!


"Tänä yönä ollaan vielä nuorii ja aamu tulee vastaan ku luoti". Tää JVGn uusi biisi revolveri on tehty luokkakokous 2 elokuvaan, joka oltiinkin itseasiassa Paten kanssa katsomassa Torstaina. Pidän yleisesti JVGn musasta ja samoin tääkin biisi oli hyvä! Nyt voikin sitten alkaa kuuntelemaan tätä biisiä replaylla.

Tässä olis nyt sitten tää mun top kymppi. Kuuluuko mikään näistä biiseistä teidän suosikeihin? Entä onko joku teidän inhokki? Mulle musiikki on tärkeä asia ja kuuntelenkin päivittäin musiikkia. Sen avulla kaikki sujuu mukavammin, kuten esimerkiksi erilaiset matkat, siivoaminen, odottelu, autolla ajaminen, ruuan laitto jne. Kuuntelen myös usein musiikkia kun teen koulutehtäviä tai muita tärkeitä juttuja. Se jotenkin auttaa mua keskittymään. Mitä mieltä ootte tällaisista postauksista, kannattaako näitä toteuttaa jatkossakin? Musta tätä oli kiva toteuttaa ja opitte samalla myös tuntemaan mun musamakua! Joka saattaa kyllä joskus vaihdella aika laidasta laitaan..



5 kommenttia :

  1. Tässä listalla on monta biisiä mistä itsekkin pidän :)

    VastaaPoista
  2. Hyviä biisejä! :>

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Monia hyviä ja tuttuja biisejä tässä listassa! Just tänään itsekin julkasin postauksen tän hetken lempparibiiseistä :-D

    https://notttwice.blogspot.fi/

    VastaaPoista