sunnuntai 20. marraskuuta 2016

SUOSIKKI MEIKKITUOTTEENI

Moikka! Näin sunnuntai illan kunniaksi ajattelin tulla esittelemään teille mun suoksikki meikkituotteet. Tää onkin mun ensimmäinen postaus meikkeihin liittyen ja oon kyllä innoissani tästä! Välillä on kiva kirjoittaa blogiin jotain mitä ei ole vielä koskaan ennen kirjoittanut. Mä en ole mikään kauhean hyvä meikkaamaan, eikä multa löydy mitään kalliita tuotteita. Nämä tuotteet jotka kohta esittelen, oon kuitenkin kokenut hyviksi vaikka ovatkin vähän halvempia! Kaikille ei sovi kaikki, mutta nää jutut on ainakin kokeilemisen arvoisia. Eiköhän mennä siis pidemmittä puheitta katsomaan mun suosikit.


Ihan ensimmäiseksi Viva La Divan contourpaletti. Oon tykännyt tästä ihan älyttömästi! Ostin tän kesän alussa ja yhdestäkään väristä ei edes näy vielä pohja, joten tää on siis todellakin riittosaa ja hintansa väärti. Mun mielestä tästä paletista löytyy myös kaikki tarvittava: kaksi eri varjostusväriä, poskipuna, highlighter, puuteri ja tuo vähän kellertävä väri. Kun omistaa tän niin muuta ei tarvikkaan! Mä myös pidän enemmän puuterimaisista meikeistä, kuin voidemaisista, joten tää on mulle just täydellinen. Sävytkin on ihan täydellisiä ja korostusväri on just sopivan pigmenttinen!


Ostin Nyxiltä jonkin aikaa sitten tän eyelinerin kaverin suosittelemana. Käytin ennen Rimmelin eyelineria, joka oli myös tällainen nestemäinen, mutta nyt kun vaihdoin tähän Nyxin omaan, huomaa todellakin eron! Tällä mun nykyisellä eyelinerilla on niin paljon helpompaa saada siisti jälki ja muutenkin tää on oikeasti musta. Tää kuivuu myös ihanan mattaseksi. Tää on varmaan mun parhain meikkiostos hetkeen.


Tän Essencen kulmageelin oottekin nähneet jo mun ja Hennan lokakuun suosikeissa ja suosikkina se edelleen pysyy! Tällä saa kulmat tosi hyvin ojennukseen, haha. Geeli on oikeesti ihan väritöntä, mutta kun mä piirrän kulmat ja sen jälkeen laitan tätä, niin tuo mun oma on vähän päässyt värjäytymään. Tää ei todellakaan oo hinnalla pilattu, joten ainakaan tän kokeilemisessa ei menetä mitään.


Tää ei nyt oikeestaan oo meikki, mutta halusin hehkuttaa kuitenkin tätä, meikataanhan tällä! Mun oma ei ole aito beauty blender, koska sen hinta tuntuu vähän kohtuuttomalta ainakin mulle. Oon ostanut tän mun oman sienen Kicksistä yli puolet halvemmalla jos verrataan aidon hintaan! Mä käytin ennen meikkivoiteen levitykseen sivellintä, mutta kun päätin ostaa kokeiluun tän sienen niin mä rakastuin. Tällä saa niin paljon paremmin ja kauniimmin levitettyä meikkivoiteen. Ärsyttävää tässä vain on se, kun istahtaa juuri meikkaamaan ja tajuaa ettei ole kastellut sientä.. :D 


Ja jälleen kerran Essenceä, koska suosin sitä hinta-laatusuhteensa takia. Tälläkin luomivärinapilla on hintaa vain 4€ ja onhan tässä nyt kuitenkin neljää eri väriä! Mä en tykkää usein käyttää luomivärejä, toki johonkin juhliin laitan luomiväriä tai jos oikeen innostun. Tästä oon kuitenkin tykännyt. Sävyt ovat mun mielestä tosi kivat ja pigmenttiset. Tänkin ostosta on jo jonkin aikaa ja noi napitkin on aika pienet, mutta silti se näyttää vaan riittävän!


Käytin ennen meikkivoiteena Lumenen CC-voidetta, mutta musta alkoi tuntua siltä että se ei peitä tarpeeksi, joten päätin lähteä etsimään itselleni uutta meikkivoidetta. Lumenea en vaihtanut pois vaan kokeilin heiltä tätä matt control meikkivoidetta ja tää on kyllä paras meikkivoide mitä oon tähän mennessä koskaan kokeillut! Peittävyys on juuri sopiva ainakin mulle ja sävykin on tarpeeksi vaalea. Usein mulla on meikkivoiteiden kanssa se ongelma, että oon niin vaalea, että oikeaa sävyä on tosi vaikea löytää, kun ei sellaista myydä! 

Tässä nää mun suosikit nyt sitten oli. Muunmuassa luottoripsari olisi ainakin vielä hakusessa. Ootteko todennut jonkun ripsarin erityisen hyväksi? Jos ootte niin vinkatkaa mulle! Tällä hetkellä mulla on käytössä yksi Essencen ripsareista, joka on ihan ok, mutta se ei todellakaan lukeudu mun suosikkeihin ja sen loputtua aionkin ostaa uuden. Nyt olisi siis hyvä tilaisuus suositella. Näihin meikkeihen liittyen, aloin miettimään että kiinnostaisiko teidä nähdä miten teen mun arkimeikin? Uskon että sellainen postaus olisi kiva toteuttaa kuvien tai videon muodossa, vaikka en mikää meikkauksen ammattilainen olekkaan!




16 kommenttia :

  1. Mäkin olen kiksistä ostanut oman beauty blenderin ja yhen tilasin ebaysta, aivan saman tuntuset ja samoilla ominaisuuksilla. En enää osta tätä tuottetta kuin netistä :)

    http://finnlandsnorsk.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuskimpa niillä hirveästi on mitään eroa! :-) Itsekkin voisin mun seuraavan beauty blenderin tuolta tilata.

      Poista
  2. Meinasin ostaa Lumenen CC-voiteen, mutta taitaa jäädä hyllylle, jos tuote ei peitä :/ onko tuo sävy kaikkein vaalein, mikä sulla on käytössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä millaista peittävyyttä haet, mutta itselleni ei ainakaan peittänyt tarpeeksi ja alempana joku kommentoi et samaa ongelmaa ollut! Ja joo, mulla on toi vaalein sävy :)

      Poista
  3. Tälläset meikkivinkkipostaukset on aina tosi jees, kun saa itelle uusia ideoita! Haluaisin kovasti testata tota NYXin eyelineriä, mutta mun silmät ei varmaan yliherkkinä kestäis. Yleensä vaan Lumenen tuotteet menee. Ja ainakin se Lumenen lineri on tosi surkea, kun se muutaman viikon intensiivikäytön jälkeen alkaa hajoamaan. Siis se, mistä sitä väriä tulee... Jotenkin se vaan nukkaantuu ja sitten sillä on tosi vaikeeta saada yhtään mitään jälkeä aikaseksi. Oon kuitenkin tykännyt Lumenen blueberry wild curl waterproof ripsarista tosi paljon, pidentää ja erottelee ripsiä kivasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäsit ja kiitos ripsari suosituksesta, pitääkin kattoa enskerralla kaupassa et millainen se on! :) Voi harmi et sulla on tollanen ongelma.. Mullakin Rimmelin pää millä tuotetta laitetaan ei ollut mikään hyvä ja siihen rupes se neste paakkuuntumaan.

      Poista
  4. Pitääpä itsekkin kokeilla tuota essencen kulmageeliä! Mistä tuo teidän on alunperin ostettu?

    http://yovencie.wixsite.com/post

    Jos ei oo koskaan käyttänyt wixin blogialustaa se saattaa aluksi vaikuttaa vähän sekavalta, mutta kaiken tarpeellisen löytää skroolaamalla vain alas! Teema pyörii tyylin ja musiikin ympärillä mutta postauksia on tulossa myös muista jutuista. Vähän yli viikon vanha blogi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tokmannilta ostettu! Pitääkin käydä kurkkaamassa sun blogi :)

      Poista
  5. kiva postaus! toi contourpaletti näyttää sairaan hyvältä! Onkohan kallis? Joku tuon tapainen on itsellä hakusessa :)

    http://millatt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli vähän alle 30€ :) Huomattavasti halvempi, kuin esimerkiksi ne Anastasian paletit. Toki halvemmallakin varmasti löytyy hyviä paletteja! Ja kiva että tykkäsit postauksesta :)

      Poista
  6. Pakko sanoa itsekin että kyllä tuo Nyxin eyeliner on oikea aarre! Mulla on sama ongelma tuon Lumenen CC-voiteen kanssa, joten täytynee kokeilla tuota matt control meikkivoidetta :)

    https://misslittlemarie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kyllä on! Kiva että muutkin on tän tuotteen löytänyt :) Ja suosittelen kyllä kokeilemaan tota matt controllia!

      Poista
  7. Ihanan informatiivinen postaus! Olis kyllä tosi kiva nähdä ja lukea miten teet arkimeikkisi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja hyvä että kiinnostaa, luulen että toteutan sen jossain vaiheessa!

      Poista
  8. Hyviä vinkkejä! Itse olen tykästynyt Maybellinen Lash Sensational -ripsiväriin! :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/

    VastaaPoista