keskiviikko 16. marraskuuta 2016

PITKÄSTÄ AIKAA ASUKUVIA

/ Takki - H&M / Neule - New Yorker / Kengät - H&M /

Moi! Tulin pitkästä aikaa postaamaan teille asukuvia. Nykyään kun päivänvaloa on tosi vähän päivässä ja ilmatkin on olleet todella kylmiä, on ollut tosi haastavaa ottaa näitä asukuvia. Näissäkin kuvissa huomaa, että päivänvaloa ei hirveästi enää ole jäljellä. Kun menen töihin, on vielä vähän hämärää ja kun tulen töistä, ei mene kauaa kun se hämärä jo laskeutuu.. :D

Nää kuvat on kuitenkin napattu eilen ennen kun lähdettiin Hennan kanssa Poriin. Pidän tästä asusta paljon, joskin jonkun huivin olisi voinut tähän lisätä mutta en vain oikein tykkää käyttää huiveja! Ne on aina tiellä ja ääh, ei vaan oo mun juttu, vaikka niitä löytyykin kaikissa ihanissa kuoseissa. Tän tyylisiä neuleita hehkutettiinkin jo Hennan kanssa aiemmin täällä blogissa ja nyt näätte sen sitten mun päällä. Tuon takin ostin muistaakseni viime vuonna ja mä niin rakastan sitä, vaikka se alkaakin olla liian ohut näille säille. Nyt mun täytyisi alkaa tekemään yhtä koulutehtävää, tai oikeastaan mun pitäisi varmaan olla jo tekemässä sitä.. Vaikeinta on se alottaminen! 




4 kommenttia :

  1. Aivan mielettömän kaunis asu ja ihana sinä! :-)<3

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, piristit kyllä ehdottomasti mun päivää! <3

      Poista
  2. Voin niin samaistua näihin kuvaongelmiin! Mut ei voi mitään, pakko kestää tää Suomen talvi. Tykkään paljon teidän blogin ulkoasusta ja jäänkin seurailemaan :)

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep niinpä, pakko vaan kestää..! Kiitos ja kiva että jäät seurailemaan :)

      Poista