maanantai 3. lokakuuta 2016

WEEKEND

Moikka kaikille! Tulin nyt jakamaan teille kuvia ja kuulumisia mun viikonlopusta. Tää viikonloppu oli siitä erikoinen, että kaksi mun hyvää ystävää tuli Seinäjoelta asti tänne mun luokse Mä olin viimeksi kesän alussa Seinäjoella ja nyt oli Nooran ja Emmin vuoro tulla tänne. Kuten aina, meillä oli ihan älyttömän kiva viikonloppu ja tekemistä riitti! Me ei nähdä niin usein tietenkään, kun tätä välimatkaa on, mutta sen takia se yhteinen aika onkin niin arvokasta. Suunniteltiin vielä, että ehkä marraskuussa mä menisin heidän luo ja nähtäisiin taas. Mutta nyt mennään niihin kuviin ja siihen että mitä me oikein tehtiin viikonloppuna!



/ Noora ja Emmi saapuivat meille joskus puoli kahdeksan aikaan ja he olivat päättäneet yllättää mut pienellä tupaantuliaislahjalla, ollaanhan me tähän hetki sitten vasta muutettu! Yllätyin todellakin ja muutenkin ele oli tosi ihana. / Täytyihän sitä pitkän matkan jälkeen päästä sitten syömään! Ja mun ystävät melkein sekosivat, kun kuulivat että Porista löytyy Burger King, kun Seinäjoella sitä ei ole. Sinnehän me sitten tietenkin suunnattiin. / Päätettiin vuokrata perjantai illaksi elokuva ja päädyttiin tähän Bad Neighboursin toiseen osaan. Mä en ole edes sitä ensimmäistä osaa nähnyt, mutta se ei haitannut ollenkaan! Tää oli tosi hyvä leffa ja saatiin kyllä nauraa paljon. Ehdottomasti aion katsoa sen ensimmäisenkin osan pian ja suosittelen teitäkin katsomaan ne molemmat! / Rakkaani 


/ Lauantaina lähdettiin aikaisin liikkeelle, jotta kerittäisiin tehdä kaikkea kivaa. Suunnattiin Poriin ja käytiin ensin katsastamassa yksi kirppis, jota olin kehunut hyväksi. Sen jälkeen jatkettiin matkaa Puuvillaan, joka on siis kauppakeskus. Muutama tunti siinä vierähti shoppailleissa ja jokaiselle meistä jäi jotain käteen, toisille ehkä vähän enemmän kuin toisille, haha. / Löydettiin kiva puisto ihan Puuvillan vierestä ja jäätiin siihen ottamaan asukuvia. Niitä kuvia ja mun asua näätte sitten vähän enemmän seuraavassa postauksessa! Noorakin siis pitää blogia ja jos haluat mennä lueskelemaan sitä, paina tästä. / Illalla päätettiin mennä Amarilloon syömään, koska siitä oli jo aikaa kun viimeksi oltiin oltu yhdessä kunnon ravintolassa. Ruoka oli jälleen kerran todella hyvää ja seura sitäkin parempaa! / Mä ja Emmi otettiin jälkkäreiksi mansikka margaritat, nam nam! / Vietettiin suurin osa meidän ajasta Porissa ja toki sitten mun luona Nakkilassa. Porista vaan löytyy enemmän tekemistä, kun täältä Nakkilasta. / Noora ♥ / Emmi ♥ / Tästä näätte vähän, millaisia kenkiä meillä oli jalassa lauantaina, haha. / Ihanat syksyn värit ovat saapuneet! Ne tekee kyllä luonnosta tosi kauniin. Samalla ilmatkin kylmenee, mistä en pidä. Meinattiin jäätyä jo niin pahasti, kun otettiin noita kuvia! / 

Lauantai illalla, kun saavuttiin takaisin Nakkilaan mahat täynnä, mun oli vielä pakko päästä näyttämään mun vieraille Nakkilan upeat "baarit". He taisivat ehkä lievästi sanottua järkyttyä, mutta ei se mitään! Otettiin muutamat ja sen jälkeen tultiin takaisin meille. Kaikki taisi olla tosi väsyneitä, oltiinhan me herätty jo puoli kahdeksalta aamulla.


/ Emmin ja Nooran oli aika lähteä sunnuntaina kotiin päin. Ehdittiinkin kuintekin ennen heidän kotiin lähtöään tekemään kaikkea! Kierreltiin vielä parit kaupat läpi, oltiin vaan meillä ja käytiin syömässä sekä mentiin jälkkäreille aivan ihanaan kahvilaan, jonka nimi on Petra's cafe. Suosittelen käymään siellä, jos ikinä liikutte Porissa päin! / Päädyttiin kaikki syömään samanlaiset mansikkaleivokset. Noora ja Emmi joi jäälatteja, mä vaniljakaakaota. Oli kyllä todella hyvää! Vaikka ehkä pieni ampiaisepisodi häiritse meitä.. / 

Tällainen oli siis meidän viikonloppu! Nyt jo on kauhea ikävä näitä naisia, mutta toivon että me nähdään taas pian, niin kuin vähän puhuttiinkin. Mä aloitan huomenna uuden työn, mutta siitä huolimatta paljon postauksia on tulossa! Mä yritän saada sen mun viikonlopun asupostauksen valmiiksi mahdollisimman pian ja Hennan kanssa ois myös tarkoitus tehdä syyskuun suosikit postaus pian, siihen asti moikka! Ja oikein ihanaa alkanutta viikoa kaikille. 



1 kommentti :