maanantai 31. lokakuuta 2016

LOMALLA MÄ...


... kävin muutaman kerran Porissa ja ainahan sieltä mukaankin tarttui jotain!

... pukeuduin kivoihin vaatteisiin.

... pidin Hennan kanssa ihanan tyttöjen illan pitkästä aikaa.

... katsoin monta monta jaksoa Pretty Little Liars -sarjaa.

... nukuin pitkään ja hyvin.

... nauroin paljon!

... kävin viihteellä.

... lakkasin pitkästä aikaa mun kynnet. Osaisimpa tehdä kaikkia hienoja juttuja kynsille!


... pelasin Tricky Test 2 pelin läpi kokonaan :D

... vietin aikaa mun poikaystävän kanssa.

... olin katsomassa mun veljen salibandy peliä, joka päättyi tasapeliin.

... ajelin ja lauleskelin Hennan kanssa.

... rentouduin.

... katsoin pari leffaa, jotka oli kyllä hyviä.

... näin tuttuja.

... katsoin salkkareita, kun olinkin jo jäänyt niistä jälkeen.


... kävin saunassa.

... tein hyvää ruokaa.

... ostin itselleni kivoja juttuja.

... kävin ulkona syömässä parikin kertaa.

... siivosin.

... päivitin instagramiin kuvan.

... en todellakaan ottanut paljoa kuvia, kuten huomaatte!

... nautein yksinolosta ja ylipäätänsä koko lomasta tosi paljon.




4 kommenttia :

  1. Jopas sulla on paljon juttuja tapahtunut! :-) Tsempit syksyyn!

    adaemmimaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, listasin vaan kaiken mitä hiukankin mieleen tuli! :D Tsemppiä myös sulle syksyyn!

      Poista
  2. Kiva postaus :) oi toi takki tuossa yhessä kuvassa on ihana!

    millatt.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tykkään itekkin tosi paljon siitä :-)

      Poista