torstai 20. lokakuuta 2016

VIIMEAIKAISET OSTOKSET

Poriin avautu uusi vaateliike nimeltä Zoe ja olihan se pakko käydä kurkkaamassa mitä kyseisestä liikkeestä löytyy. Nämä housut oli rakkautta ensisilmäyksellä! En löydä sanoja kuvaamaan, kuinka paljon mä näistä tykkään. Ihanan rennot, mutta samalla tosi siistit. Hintaa näillä oli 19,90€.
Pitkää neuletta oon etsinyt ties kuinka kauan ja BikBokin alennusmyynneistä löysin tämän hintaan 14,95€. Erityisesti pidän tästä korkeasta kauluksesta. Tää on niin helppo heittää ylle vaatekriisin yllättäessä. Aluksi kyllä arkailin tuon vetoketjun suhteen, mutta ei se nyt loppujenlopuksi niin paha lisä tähän paitaan ole. 
Jatketaan BikBokin alennusmyynneillä, josta löysin tämän paidan hintaan 12,50€. En omista yhtäkään tämän tyylistä paitaa entuudestaan, joten oli kiva saada jotain ''erilaista''. Paitaa löytyi kolmessa eri värissä, joista tää miellytti mun silmään eniten. 
Tällä hetkellä multa löytyy jo monta tämän tyylistä paitaa valehtelematta jokaisessa eri värissä. Valkoisesta olinkin jo hetken haaveillut ja nyt toivon etten hetkeen tule ostamaan yhtäkään nyöripaitaa. Onneksi tämä paita oli alennuksessa ja hintaa jäi kymmenen euroa
Kirjoitin vähä aika sitten kirppariostosten merkeissä leveälahkeisista housuista, joiden kerroin olevan samalla todella rumat mutta kuitenkin kivat. Nämä housut kuuluu samaan kategoriaan. Kokeiltiin Ainon kanssa molemmat näitä housuja, sillä ei näillä ollut hintaa kuin 2,95€. Ihastuin näihin, sillä nää oli tosi rennot jalassa! Jos näitä en tule missään muualla käyttämään niin kotona ainakin! 
Tämän värisiä vaatteita mun vaatekaapista ei paljoakaan löydy. Tätä paitaa en kyllä koskaan olisi ostanut normaalihintaisena, sillä 35 euroa on mun mielestä aika suolainen hinta tästä. Harvoin mulla silti käy tällainen tuuri, että ainut vaatekappale on juuri mun kokoa. Hintakin oli melko naurettava, sillä hintaa jäi vain 2,95€. Enkä mä paljoa menetä, jos tälle paidalle ei mitään käyttöä tulekaan. 
Oon katsonut tätä monesti H&M:n sivuilta sekä liikkeestä, enkä koskaan saanut aikaiseksi ostaa tätä. Selailin monesti fb-kirppareita, joista toivoin löytäväni tän takin edullisemmin. Olin jo luovuttamassa tän takin suhteen, kunnes löysin muutama päivä sitten tän kymmennellä eurolla. Enkä voinut olla ostamatta tätä! Tykkään tästä niin paljon, että tää on kerinnyt olemaan jo kovassa käytössa.

Mitä piditte löydöistä? Entä mikä on teidän lemppari? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti