keskiviikko 5. lokakuuta 2016

ASUKUVAT VIIKONLOPULTA

/ Takki - H&M / Paita - Gina Tricot / Housut - Cubus / Laukku - Mango / Kengät - H&M / Aurinkolasit - Glitter

Heissan kaikille! Mulla on nyt ohi toinen työpäivä uudessa työpaikassa ja pakko kyllä sanoa että todellakin pidän mun tän hetkisestä työstä ja työpaikasta. Luulen että tää puoli vuotta tulee vaan vahvistamaan sitä että kyllä mä opettajaksi haluan. Tän postauksen aihe on kuitenkin asu, joka mulla oli viime lauantaina päällä. Lupasin tulla laittamaan teille kuvat siitä ja tässä se nyt ois! Ekaa kertaa mulla oli myös kuvissa toi takki, josta puhuinkin jo täällä. Löysin sen tosiaan kirpparilta ja ai vitsit mä vaan rakastan sitä niin paljon. Harmi vaan että tolla harvemmin enää tarkenee tähän aikaan vuodesta. Pidän kyllä tästä asusta kovasti, vaikka lauantai aamulla mulla oli pieni vaatekriisi.. :D Ei siitä sen enempää! Mitäs te piditte mun asusta? Voisitteko pukea tän itse päällenne?



2 kommenttia :

  1. Ite en pukisi :) ei oo mun tyylinen lainkaan ja mun mielestä toi raitapaita ei sovi tohon asuun, tai ite näkisin ton takin kans jonku mustan villasen mekon ja mustat sukkahousut ja mustan laukun:D toki jokasella oma tyyli ja toi näyttää sulla hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin emmein vähän ton raitapaidan laittoa tohon asuun! Toi sun kuvailema asu kuulostaa kyllä hyvältä :) Täytyykin ehkä ruveta metsästämään tommosta mekkoa. Kiitos paljon rakentavasta palautteesta! :)

      Poista