lauantai 22. lokakuuta 2016

MUUTAMAN PÄIVÄN TAKAISIA ASUKUVIA

/ Takki - Only / Paita - Stradivarius / Housut - H&M / Huivi - ? / Kengät - H&M / Laukku - H&M / Hanskat - Glitter

Jälleen kerran oon täällä kirjoittamassa asupostauksen merkeissä! Nää kuvat on otettu muutama päivä sitten yhdessä Hennan kanssa. Rakastan noita mun housuja jotka näissä kuvissa näkyvät, mutta ne ovat mun mielestä jotenkin tosi vaikeasti yhdistettävissä yhtään mihinkään. Tällaiseen asuun kuitenkin päädyin, kun en saanut mielestäni pois näitä housuja. Pidän kyllä tästä asusta itse, vaikka ehkä rupeaakin olemaan liian kylmä tällaiselle asulle! Sain Hennalta syntymäpäivälahjaksi tuon aivan ihanan laukun, joka näissä kuvissa näkyy. Oon täysin rakastunut siihen. Ton voi myös heittää olalle, mutta tälla kertaa halusin pitää sitä noin. 

Mulla alkoi eilen syysloma töistä ja seuraavan viikon suunnitelmat onkin sitten ihan auki. Voi olla että vietän sen vain kotona rentoutumalla. Sen näkee sitten! Joka tapauksessa oon ainakin iloinen lomasta, vaikka suurin osa kavereista viettääkin sen töitä tehden. Mulla ei nyt tässä kohtaa ole sen enempää asiaa, halusin vain tulla jakamaan teidän kanssa nämä asukuvat. Pitäkää kiva viikonloppu ja hyvää lomaa myös niille, joilla on alkanut se, kuten mullakin! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti