perjantai 30. syyskuuta 2016

HENNAN KIRPPISLÖYDÖT OSA 2

Päätin tulla jakamaan teille mun loput viimeaikaiset kirppislöydöt. Toivottavasti pidätte näistä postauksista, sillä itse ainakin tykkään katsoa näitä ja tottakai myös tehdä näitä itse. Pidemmittä puheitta mennään kurkkaamaan mitä oon viimeaikoina löytänyt.
Ollaan katsottu niin monet kerrat näitä kenkiä netistä mun kaverin kanssa eikä siellä koskaan ollut omaa kokoa jäljellä. No, olin ainakin itse jo luovuttanut näiden kenkien suhteen kunnes patakirpparilla silmiini osui juuri nämä kauan metsästetyt kengät, jotka olivat vielä puoleen hintaan! Voitteko uskoa, että näille jäi hinnaksi 2,50€. Ehkä mun parhain kirppislöytö ikinä.
Jatketaan kenkälinjalla. Eli mustat saapikkaat pienillä yksityiskohdilla. Hintaa näillä oli 3,00 euroa. Ei nämä nyt niinkään täydelliset ole, mutta näillä on kyllä tosi hyvä kävellä ja olinkin etsinyt tämän tyylisiä kenkiä syksyksi! Jos nyt yrittäisin olla ostamatta kenkiä taas hetkeen..
Oon etsinyt jo pitkään boyfriend farkkuja ja yllättäen löysin nämä vaaleat hintaan 1,50€. Ei todellakaan paha hinta näille. Nää oli musta tosi kivat ja jalassa nää on ihan super mukavat. Nää onkin ollut jo kovassa käytössä viimeaikoina!
Muistan kun nää paidat tuli kauppaan ja sen jälkeen mua on harmittanut se, etten tätä koskaan ostanut. Oon yrittänyt etsiä tätä vaihtoringeistä, mutta tuloksetta. Mun ilmeeni ois pitäny saada talteen kun näin tän paidan hyllyn perällä. Tää lähti siis mukaani neljällä eurolla. Tykkään tästä, sillä tää on pitkä ja helppo heittää päälle sukkisten kanssa ja on samalla myös tosi rento. 
Tää paita on rakkautta! En tiedä mitä mä tästä edes voin sanoa kuin että tykkään tästä! Tää löytyi siis samasta pöydästä kun tuo edellinen paita neljällä eurolla. Omistan jo entuudestaan neljä nyöripaitaa ja tää oli tosi kiva lisäys kokoelmaan!

Haluatteko jatkossa lisää näitä postauksia? Entä mikä oli teidän lemppari? 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti