maanantai 10. lokakuuta 2016

PUHELINKUVIA

Tällä kertaa vuorossa ois kuvia mun puhelimesta. Ajattelin että olisi kiva välillä postata puhelimellakin otettuja kuvia, sillä suurin osa mun postauksista olevista kuvista on tähän mennessä otettu kameralla. Puhelimella tulee myöskin ikuistettua paljon pienempiä hetkiä ja uskon että niiden kautta pääsette mun elämään mukaan paremmin. Mulla ei myöskään aina kulje kamera matkassa mukana ja puhelimella on vaan niin näppärä ottaa kuvia. Osa näistä kuvista on vähän vanhempia, osa taas aika tuoreita, esimerkiksi viikonlopulta. Mutta eiköhän mennä katsomaan muutama kuva selostuksineen!


/ Käytiin mun kahden ystävän kanssa Coffee Housessa herkuttelemassa, kun oltiin pitkästä aikaa kaikki kolme koolla. / Rakastuin mun wishiltä tilaamiin valoihin ja ne todellakin ylittivät mun odotukset! Ihanat näin syksyksi. Postimies tosin ei ylittänyt yhtään mitään, sillä paketti oli jätetty meidän postiluukusta roikkumaan, niin että kuka tahansa sen siitä olisi saanut otettua. / Minä jonain viikonloppuna. / Ihan lemppari aamupala nykyään! Vadelma granaattiomena-jogurttia ja mysliä, nam nam. /


/ Emppu ♥ Tää kuva on muuten taidettu ottaa samanana viikonloppuna, kun toi mun edellinen selfiekin. / Käytiin Paten kanssa muutama viikko sitten pannukakkutalossa Porissa ja täytyy kyllä sanoa et noi on varmaan parhainta mitä oon koskaan maistanut! Eihän tollasta yhtä meinaa edes jaksaa kokonaan syödä.. / Rakastuin tähän koruun Gina Tricotissa, mutta en tietenkään ostanut sitä nyt se kalvaa mun mieltä :D Yleensä pidän enemmän hopeisista koruista, mutta tää jotenkin miellytti mua tosi paljon. Oon horoskooppimerkiltäni tosiaan vaaka ja musta tää koru vaan kuvaa sitä tosi kauniisti. Ehkä mä käyn tän vielä hakemassa joku päivä, jos niitä siellä vielä on. / Tästä näätte vähän meidän kotia, johon muutettiin kesän alussa. Tarkotus ois ihan tässä piakkoin (kun vain saisin aikaiseksi) kuvata teille postaus meidän asunnosta! Mitä mieltä ootte tämmösestä ideasta? /


/ Lähdettiin Empun kanssa Lauantaina vähän viihteelle Poriin. Yhdessä baarissa esiintyi Arttu Lindeman, Ollie ja Jaakko Parkkali, joten olihan ne pakko mennä katsastamaan. Oli kyllä pitkästä aikaa tosi hauskaa ja keikka oli sairaan hyvä! Harmi ettei mun asusta ole mitään kuvaa, tykkäsin siitä nimittäin paljon. / Päästiinhän me sitten oikeen kuvaankin itse Jaken kanssa, haha! / Sunnuntai päivällä lähdössä syömään. Pakko sanoa tähän väliin, että mulla on ollut pikkasen ongelmia näiden mun lyhyiden hiuksien kanssa, mutta nyt oon jotenkin yhtäkkiä sinut niiden kanssa ja pidän niistä! / Käytiin tosiaan sunnuntaina syömässä tässä Nakkilassa yhdessä ravintolassa, jota mä oon lähinnä pitänyt pizzeriana. Oli kyllä hyvää pihviä, vaikka ei kyllä lähellekkään parasta mitä olen syönyt. /

Tässä oli nyt sitten tällä kertaa nää mun puhelinkuvat ja ajattelin, että voisin useamminkin tehdä tällaisia, vaikka pääpainona toki olisikin ihan kameralla otetut kuvat. Mitä mieltä te olette, haluatteko lisää tällaisia postauksia? Pääsitte myös samalla kurkistamaan vähän mun viikonloppuun ja siitä päästäänkin siihen, että uusi viikko on jälleen alkanut. Mä oon hyvillä fiiliksillä, toivottavasti tekin olette!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti