sunnuntai 30. lokakuuta 2016

VIIMEAIKAISIA OSTOKSIA

Moikka kaikille pitkästä aikaa! Mun piti loman aikana postailla vaikka ja mitä, mutta päädyinkin sitten vaan todellakin lomailemaan :D Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen, joten ajattelin että yritän myös sitten postailla enemmän. Nyt kuitenkin tulin jakamaan teidän kanssa mun viimeaikaisia ostoksia. Osan oon ostanut nyt tässä viikon sisällä, osan vähän myöhemmin. Pitkästä aikaa pääsin ostamaan kunnolla uusia asioita ja oon kyllä ihan innoissani näistä! 


Ihan ensimmäiseksi halusin esitellä teille mun uudet talvikengät. Näin nämä jo joku aika sitten kaupan näyteikkunassa ja sanoinkin silloin mun kavereille jotka mun kanssa siinä oli, että mun on ihan pakko saada noi kengät. Ja tässä ne nyt sitten vihdoin ovat! Haaveilin jo viime vuonna tämän tyylisistä kengistä, mutta jostain syystä en päätynyt sellaisia kuitenkaan silloin ostamaan. Valkonen on mulle tosi herkkä väri, niinkuin varmaan monelle muullekkin, mutta katsotaan miten näiden käy. En oo vielä näitä uskaltanut kertaakaan käyttää, ehkä sitten vähän kylmemmillä säillä. Nää löyty kenkäporista hintaa 49,95€.


Tässä neuleessa oli vähän sama juttu kuin noissa kengissäkin, näin tän H&M'ssä ja mun oli vaan pakko saada tämä. Tykkään erityisesti tän neuleen väristä ja tosta nyörityksestä. Tää on kyllä ehdottomasti asukriisin pelastaja! Tämä ja mustat farkut niin asu onkin jo valmis. Rakastan myöskin sitä, kun tää on vähän rennompi, eikä kiristä tai kutita ollenkaan. Tämä siis oli tosiaan H&M'stä ja hintaa oli 24,95€.


Mä en tiedä että miksi tätä edes kutsuisi, koska tää ei ole neuletakki vaan materiaali on enemmänkin sifonkia. No, jonkinlainen takki tää on! Vaikka tästä tuleekin vähän lääkärintakki tunne, pidän tästä tosi paljon. Edelleen tämäkin on tosi rento päällä. Tääkin löytyi H&M'stä ja vielä alennuksesta, 10€! Alkuperäinen hinta oli 19,95€.

Tän paidan löysin GinaTricotista hintaa 19,95€, silloin kun Emmi ja Noora olivat täällä käymässä. Rakastan nykyään kaikkia vaatteita, joissa on tuo poolokaulus ja tässä paidassa oli vielä sen lisäksi kiva toi raidoitus ja väri, joten pakkohan se oli ottaa mukaan! 


Nämä kyseiset housut oottekin jo saattaneet nähdä Hennan postauksessa, haha! Nää tosiaan löytyi New Yorkerista hintaa 2,95€!! Alkuperäistä hintaa en kyllä nyt muista. Nämä on niiin mukavat jalassa, että tuntuu ihan kuin ei olisi housuja lainkaan jalassa. Ihan mahtavat kotihousut, mutta voihan näitä ihan muutenkin käyttää, vaikka mä en ole vielä sitä tehnyt. Nää on niin ohutta materiaalia, että kyllä näillä tulisi tuolla ulkona jo aika kylmä.


New Yorkerista löysin myöskin pitkän neulemekon hintaan 14,95€. En meinannut saada tästä millään hyvää kuvaa, mutta kai tuosta jotain selvää saa ja varmasti tuutte näkemään tän tulevissa asukuvissa! Tää on ihanan lämmin ja kivan näköinen mustien paksujen sukkahousujen kanssa. Ja poolokaulus check! Hihojen leikkaus tässä mekossa on ehkä vähän hassu, kuten saatatte huomata mutta ei se kyllä oikeastaan haittaa.


BikBokista löysin tällaisen jo kauan haluamani paidan hintaan 12,50€. Tääkin oli alennuksessa ja alkuperäinen hinta oli 24,95€. Eli tosiaan ideana tässä on neule, josta sitten jatkuu aika pitkälle tollainen sifonkinen kauluspaita tyylinen paita. I love it!


Myös joitakin meikkejä on tarttunut mukaan.  Oon jo jonkun aikaa käyttänyt tuota Essencen kulmageeliä ja se on vain paras! Hintaa en nyt muista, mutta tää on tosi edullinen, ihan jotain parin euron luokkaa. Viva La Divalta ostin glitter eyelinerin. Tää tais olla noin 8€ ja ainakin kicks myy tätä kyseistä merkkiä. Oon jo hiukan ehtinyt tota testailemaan ja pakko sanoa, että pidän paljon tästä tuotteesta! Se tuo meikkiin jotain erilaista ja muutenkin rakastan kaikkea kimaltavaa. :D 

Nyxiltä ostin ihan perus eyelinerin vanhan tilalle. Mun kaveri kehui tätä ja mä halusin kokeilla jotain uutta. Oon kyllä tähän tyytyväinen, pysyy paikallaan eikä leviä! Tällä oli hintaa alle 10€, en muista ihan tarkkaan. Summat ei kuitenkaan ole mitään päätä huimaavia! Eyelinerin lisäksi nyxiltä lähti mukaan myöskin uusi tuote kulmille. Mulla on tää sävyssä ivory/blonde ja tää on täydellisen värinen just mulle. Oon ennen käyttänyt puuterimaista tuotetta kulmien tekoon, mutta nyt halusin jotain uutta, ei puuterimaista. Tästäkin oon pitänyt tosia paljon ja tänkin hinta pysyi alle kymmennessä eurossa.

Tässä nämä mun viimeaikaiset ostokset sitten oli. Oon tehnyt viime aikoina myöskin kirpputorilta taas löytöjä, mutta ajattelit säästää niille ihan oman postauksen. Mitä piditte ostoksista? Entä haluatteko lukea tällaisia postauksia tulevaisuudessa lisää? Mulle tän kirjoittaminen ja tekeminen oli ainakin kivaa. Mä lähden nyt viettämään sunnuntaita (mitä siitä onkaan enää jäljellä), pitäkää tekin kiva päivä! 





8 kommenttia :

  1. Ei oo mun mielestä kovin mukavan näköistä kun oot kuvannut sun vaatteet ja ostokset sängyllä lakanoissa + peitot mytyssä takana..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole sängyllä kuvattu ja lakana siinä just siks että olisi yksvärinen tausta :-)

      Poista
    2. Haluan myös pitää mun postaukset mun näkösinä, enkä mä ole näissä jutuissa mitenkään tarkka. Jos on vähän peittoa mytyssä taustalla niin oivoi!

      Poista
    3. Postauksista voi tehdä omanlaisia ilman sotkua. Yleensä tää blogimaailma on semmone et siun on kyllä vähän mietittävä millaisessa ympäristössä kuvailet. Tai miulle tulee ainakin sellainen olo, että et ole kiinnostunut yhtään millaisia kuvat on kunhan vain kuvaat ne. Siä voisit kokeilla ensi kerralla kuvata vaikka lattialla siun ostokset. Siitä, että siun postauksessa muutamassa kuvassa näkyy peittoja mytyssä takana, antaa siusta vähän sotkuisen fiiliksen.. Ja olisi mukavaa jos siä osaisit ottaa tämän vastaan ihan vaan parannusehdotuksena kun nyt tuli siulta jotenkin hällä väliä vastaus :)

      Poista
  2. Tiedän kyllä millainen blogimaailma on, mutta mä en kirjoita blogia siksi että saisin paljon lukioita jne. Jos tavoitteenani olisi tämä, silloin varmaan täytyisikin olla tarkempi! Oon pahoillani, etten hirveen tosissani anonyymi kommentteja ota. Nytkään en tiedä, keskustelenko edes saman ihmisen kanssa, kuin alussa kun yhtäkkiä kirjoitustyyli muuttui aika paljon :D Ymmärrän, että sait musta sotkuisen fiiliksen mutta pakko myöntää, mä olen sotkuinen ihminen joten ihan oikean vaikutelman sait.

    VastaaPoista
  3. Nuo talvikengät on ihanat! ;o Valkonen on kyllä tosi arka väri, enkä oo siksi valkosia kenkiä uskaltanut ostaa, mutta sen väriset kengät tois kyllä kivaa vaihtelua asuihin :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat noi kengät!

    https://sinisophie.blogspot.fi

    VastaaPoista