keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

VIIME KUUN SUOSIKKEJA

Moi! Tänään olisi vuorossa mun viime kuun suosikit. Kuten Henna jo omassa postauksessaan mainitsi, ruvetaan tekemään näitä nyt erikseen ja koitetaan miettiä jotain muuta postausta, joka voitaisiin tehdä kuukausittain yhdessä. Sen pidemmittä puheitta, katsotaan mun helmikuun suosikit.
Ihan ykkösenä tulee tää Fudgen hopeashampoo. Monet on tätä jo kehuneet ja niin kehun mäkin! Mulla on ollut aika paljonkin epätasaisuutta hiusten värissä. Myös keltaisuutta on ollut jonkin verran. Noh, eipä ole enää. Tää selkeesti tasoitti mun hiusten väriä ja keltaisuus on poissa! Jo muutaman minuutin vaikutusaika antaa näkyvän tuloksen. Kannattaa siis olla varovainen, ettei pidä tuotetta hiuksissa liian kauan, sillä sitten saattaa helposti hiukset sinertää. Netistä tätä löytyy esim. pretty.fi ja nordicfeel.fi sivustoilta. Hintakaan ei ole mikään päätä huimaava ja tuote on kyllä tosi riittoisa, vaikka mullakin on paksut hiukset. Jos sulla on tarvetta tällaiselle, niin suosittelen testaamaan! Itse oon ollut todella tyytyväinen tähän tuotteeseen.
Hiuslinjalla jatketaan. Mulla on hiukset olleet aika kärsineet kaiken värjäilyn takia ja tällä tuotteella oon saanut ne paljon paremman kuntoisiksi. Kyseessä on siis Garnierin Intensely caring mask, mythic olive. Tää on ihan markettituote, joten hintaakaan ei paljoa ole. Sarjaan kuuluu myös shampoo ja hoitoaine, joista tykkään myös. Nyt tää alkaa olla loppumassa, mutta tää on kestänyt melkeimpä vuoden, eli riittoisaa on! Joka pesussahan ei tätä kuulu käyttää, vaan pari kertaa viikossa. 
Tämä kyseinen tuote löytyikin jo Hennankin postauksesta, mutta halusin sen silti tänne laittaa. Kyseessä on siis Lumenen Matte foundation. Multa löytyy tää sävyssä 0, koska oon niin vaalea. Oon nyt käyttänyt tätä jonkun aikaa, mutta jouduin ostamaan eri meikkivoiteen viimeksi, kun en tätä mistään löytänyt. Se oli kaikkialta loppu! Johtui ilmeisesti siitä, kun purkkia jne uudistettiin. Nyt sain kuitenkin ostettua tämän jälleen ja pakkohan se on todeta että tää vaan on se paras meikkivoide ainakin mun iholle. Tällä on mun mielestä myös halpa hinta, sillä esimerkiksi Lumenen blur ja cc-voide ovat kalliimpia. Kaikki ei kaikille sovi, mutta mulle tää on mätsännyt täydellisesti. Joten jos meikkivoide on hukassa, kannattaa edes kokeilla tätä! 
Itsehän oon jo hetken aikaa käyttänyt beautyblenderiä ja pitänyt siitä tosi paljon. Edelleenkin pidän siitä, mutta aloin jotenkin kaipaamaan meikkivoiteen levittämiseen sivellintä. Päätin sitten ostaa tämän Real Techniquesin Expert face brushin ja oon kyllä täysin rakastunut. En oo ihan varma, onko tää tarkoitettu just meikkivoiteen levittämiseen mut musta se sopii just siihen hyvin! Tällä saa levitettyä meikkivoiteen tosi tasaisesti ja pysyvästi. Kaunis lopputulos on siis taattu ja siksi tää päätyikin mun suosikkeihin. 
Jälleen tää suosikki liittyy hiuksiin ja niiden huonokuntoisuuteen. Wellan luxeoil palauttaa sun hiukset kyllä henkiin! Tää on ehdottomasti paras hiusöljy mitä oon koskaan kokeillut ja oon kyllä kokeillut monia. Jos sun hiukset on vähänkin kuivat tai kärsineet, suosittelen sua hankkimaan tän itsellesi. Mä en edes käytä tätä usein, mutta silti muutoksen huomaa. Mitäpä sitä enempää selittelemään, aivan mahtava tuote kyseessä.
Viimeisenä helmikuun suosikeista löytyy Cailapin harja. Mä vihaan hiusten harjausta koska se sattuu.. :D Mulle tulee myös usein tosi vaikeita takkuja. Tää harja on pelastanut mut kaikelta tuskailulta hiusten harjauksen yhteydessä! Tällä harjaaminen ei sitten satu yhtään ja takutkin saa oikeasti selvitettyä. Tää ei myöskään revi hiuksia. Esim. Tangle Teezer on tän tyyppinen, mutta sillä en oo kyllä kunnon takkuja saanut selvitettyä. Löysin tän tokmannilta ihan jollain parilla eurolla!

Tässä nää nyt sitten oli! Mitkä oli teidän helmikuun suosikit? Löytyikö teiltä samoja suosikkeja kuin multa? Palataan taas ensikuussa uusien suosikkien parissa ♥

1 kommentti :

  1. Eikää toi Wellan luxeoil on kyllä ihan parasta, mitä maan päältä löytyy!<3

    VastaaPoista