maanantai 6. maaliskuuta 2017

IHANA KEVÄT

Takki - Vero Moda / Paita - Tokmanni / Farkut - Cubus / Kengät - H&M / Reppu - Roma Italy

Ihanaa kun on alkanut olla kunnon keväisiä päiviä! En malta odottaa että sää lämpenee lisää ja aurinko alkaa paistaa yhä enemmän ja enemmän. Parasta on päästä vähentämään vaatteita ja siirtymään keväisempiin vaatteisiin. Tää sää tuo kyllä itselle niin paljon paremman fiiliksen ja tuntuu, että jaksaakin paremmin!

Tänään lähdettiin Hennan kanssa Poriin ja matkalla käytiin nappaamassa musta nää kuvat. Päällä ei ollut todellakaan mitään ihmeellistä, mutta ei aina tarvitsekkaan olla. Mä viihdyin tässä asussa ja siksi se oli just hyvä! Oon niin ilonen, että oon taas päässyt käyttämään noita mun korkeapohjaisia tennareita, tykkään näistä tosi paljon. Ei näitä oikeen talvella oo voinut käyttää. Erityisesti tykkään myös tosta pikkurepusta, joka pääsikin ensimmäistä kertaa käyttöön.

Käytiin Porissa kyselemässä meille kirpparipöytää ja päädyttiinkin jonoon. Toivottavasti muutaman päivän päästä päästäisiin jo laittelemaan vaatetta ja tavaraa pöytään! Tarttuihan sieltä toki jotain mukaankin. Eksyttiin myös puuvillaan, josta mä en kyllä löytänyt itselleni yhtään mitään. Päädyttiin kuitenkin syömään, niin kuin melkein aina.. Loppuilta chillailtiinkin vaan meillä ja nyt oon tässä kirjottelemassa tätä postausta teille. Toivottavasti teidänkin päivä on sujunut kivoissa merkeissä ♥

3 kommenttia :

  1. Tosi kiva asu - kaunis ja simppeli! :-) Ja kevään tulo on ihan paras asia, olen niin valoisemman ajan tarpeessa!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tuo pikkureppu! ♥ Ja muutenkin tosi nätti ja käytännöllinen asu, täydellinen alkavaan kevääseen! :)

    VastaaPoista