torstai 23. maaliskuuta 2017

KEVÄISIÄ OSTOKSIA

Moikka! Tänä keväänä oon hurahtanut ja pahasti vaaleanpunaiseen. Ostoksista varmasti huomaatte, että tämä väri on vahvasti mukana mun kevään pukeutumisessa. Mä en oikeastaan edes tiedä mikä tässä värissä mua eniten kiehtoo.. ehkä se söpöys? Odotan niin innolla, että pääsen näitä kaikkia jo käyttämään, sillä mä oon niin valmiina kevääseen! Käydään kurkkaamassa mitä kaikkea mun matkaan on lähtenyt viimeaikoina. 
Housut / BikBok / 29,95€ 
Oon himoinnut näitä siitä asti kun nämä saapuivat kauppoihin. En tiedä miksi mä aina unohdin näiden olemassaolon. Mutta nyt mulla on nämä vihdoin! Ehkä mä hetken aikaa mietein jättäväni nää kauppaan, sillä tää väri on hieman arka mulle. Mustana näitä ei ollut enään jäljellä, mutta vaihtelu virkistää! 
Lippis / H&M / 9,95€ / Kengät / New Yorker / 19,95€ 
Lippis oli oikeastaan ihan heräteostos, sillä mun päässä sellaista harvoin edes näkee. Mä kyllä ihastuin tuohon värin perusteella mikä ei varmaan tullut yllätyksenä teille. Ehkä mä totun sitä käyttämään ajan kanssa. Kengät, jotka ovat suurta rakkautta! Ehkä nämä värit kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. 
T-paita / New Yorker / 2,95€ 1,95€ / Paita / New Yorker / 9,95€ 
T-paitoja ei voi olla koskaan liikaa, sillä niitä tarvitsee aina. Paitoja mulla alkaa olemaan pikkuhiljaa kaapit täynnä, mutta tämän yksityiskohdista mä pidin ja paljon! Tätä mä oonkin jo jonkin verran kerinnyt käyttämään. Sopii mun mielestä niin arkeen kuin juhlaan. 
Ylipolvensaappaat / www.feetfirst.fi / 109,00€ 32,00€ 
Näistä kengistä puhuin yhdessä mun postauksessa, jossa lupasin esitellä nämä teille. Näitä en ole uskaltanut vielä käyttää, mutta varmasti pääsevät kovaan käyttöön. Aivan ihanat jalassa ja vaikuttavat hyvin kestäviltä joka on tottakai aina plusssaa. Nämä on helppo yhdistää vaikka neulemekon kanssa.

Oletteko te ostaneet keväisiä juttuja vaatekaappeihinne? 


6 kommenttia :

  1. Oi vitsit, ihania juttuja oot löytänyt!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin tyytyväinen näihin! En malta odottaa, että pääsen näitä kaikkia jo käyttämään <3

      Poista
  2. Allekirjoitan kyllä niin täysin tuon vaaleanpunaiseen hurahtamisen! Ihania vaatteita <3

    VastaaPoista
  3. Ihania ostoksia! Haluan kans noi housut! Eksyin just teijän blogiin ja tykkään kovasti. :) Jäin seuraileen.

    <3 Noora / nooraemiliaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo housut on kyllä rakkautta! ihana kuulla että meidän blogi on sun mieleen <3

      Poista