keskiviikko 1. maaliskuuta 2017

HELMIKUUN SUOSIKIT

Maaliskuun puolella ollaan ja tämä tarkoittaa sitä, että julkaisen mun ensimmäisen kuukauden suosikit postauksen ihan yksinäni. Jos muistatte, niin ollaan Ainon kanssa tehty näitä yhdessä silloin joulun aikoihin. Jotenkin tämä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, sillä onhan meillä nyt erilaiset mielipiteet eikä aina olla samaa mieltä kaikesta. Käydään kurkkaamassa mun viime kuun suosikit! 
NYX Dream Catcher Palette 
En ole koskaan ollut mikään kova intoilija luomivärien suhteen. Oon kuitenkin lähiaikoina alkanut käyttämään vähän väriä mun luomilla ja oon todennut tämän paletin erittäin hyväksi, joka onkin päässyt mun suosikkeihin! Plussaa on ehdottomasti nämä  ihanat sävyt. 
Lumene Matt Control Oil-Free Foundation meikkivoide, 0 Light Ivory
Halusin testata tätä Lumenen meikkivoidetta, josta oon kuullut vaan pelkkää hyvää palautetta. Ensinnäkin mä vannoin itselleni, että Lumenen CC meikkivoidetta en tule vaihtamaan, sillä onhan se toiminut mun käytössä jo monta vuotta. Tämän ostettua mun mieli muuttui. Ehdottomasti plussaa on meikkivoiteen hyvä peittävyys ja pitkäkestoisuus! 
Victoria's Secret Angel Gold Parfum
Ihanan raikas sitrustuoksu, joka on hyvin kukkainen ja naisellinen. Tästä tuoksusta tulee niin mieleen kevät! Hajuvesi on kokonaisuudessaan hyvin onnistunut, sillä onhan tämä purkki aivan ihana. 
Siirrytään meikeistä asusteisiin joista ehdottomana lemppari on toiminut tämä H&M:n laukku karvapallolla. Valehtelematta tää on mulla käytössä lähes joka päivä. Laukku on todella tilava joka on jaettu kahteen eri ''taskuun'. 
Oon nyt kauheasti tykästynyt hattaramaiseen vaaleanpunaiseen jonka vuoksi tämä on päässyt mun lemppariksi. Huppari on tosi rento ja niin mukava päällä! Välillä tekee ihan hyvää pukeutua rennompiin vaatteisiin. 


Mitkä olivat teidän viime kuukauden suosikkijuttunne? 



4 kommenttia :

  1. Tuo samainen Lumenen meikkivoide on kyllä ihan huippua, tykkään! ♥ + teillä ihana blogi, etenkin tästä ulkoasusta tykkäilen kovasti!

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että joukosta löytyi sama suosikki :-) Ja kiitos paljon, niin ihana kuulla <3

      Poista
  2. Uu tuo kyseinen Lumenen meikkivoide on mun suosikkimeikkivoide kautta aikojen juurikin peittävyytensä ansiosta! Tuo Nyxin luomiväripaletti vaikuttaa ihanalta, kaikki sävyt ovat tosi nättejä :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kyllä peittää todella hyvin! Se on kyllä ihana, suosittelen testaamaan jos tuollainen hakusessa :)

      Poista