sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

EPÄONNISTUNEET ASUKUVAT

Ihan aluksi haluun pahotella tätä mun puolelta todella syvää hiljaisuutta, joka on viime aikoina vallinnut tätä blogia pahasti. Mulla ei vaan oikeasti oo ollut yhtään aikaa. En kyllä edes tiedä mihin se mun aika menee, mutta johonkin ilmiselvästi. Monesti nään töiden jälkeen kavereita ja illalla kun tuun kotiin, oon jo niin poikki että menen suoraan nukkumaan. Mulla alkaa ensi viikolla myös pääsykokeisiin luku, joten se tulee seuraavaksi kuukaudeksi ottamaan mun elämästä tosi ison osan. Mun on pakko kuitenkin ainakin yrittää järjestää tälle blogille, kirjoittamiselle ja kuvien otolle aikaa. Katsotaan mitä saan aikaan! Ykkös prioriteettina mulla on kuitenkin tällä hetkellä pääsykokeet ja työt. Tän kummallisempaa syytä mun hiljaisuudelle ei ole, joten eiköhän mennä postauksen varsinaiseen aiheeseen.

Kuvia mun asuista ei ookkaan täällä blogin puolella hetkeen ollut ja tässäkin postauksessa tuutte näkemään teille jo ennestään tuttuja asuja. Kuten otsikosta oottekin jo varmaan huomanneet, aion koota teille tähän postaukseen asukuvia, jotka eivät ole niin edustavia tai imartelevia. On kiva päästää teidät välillä vähän kulissien taaksekkin, eikä aina vaan näyttää teille niitä onnistuneita ja tarkoin valittuja otoksia. Kun käyn asukuvia ottamassa, käyn useimmiten Hennan kanssa, eikä se kyllä koskaan mene niin että otetaan kuvat ja jatketaan matkaa! Aina tulee pelleiltyä sun muuta.. Mutta tässä ne nyt siis olisi:

Tilannekuvathan on niitä parhaimpia, vai mitä? Ei ehkä tässä tapauksessa!



Hiuksiakin täytyy koko ajan laittaa hyvin! Eihän kuvat nyt muuten onnistuisi.



Hiusten jälkeen täytyy totta kai varmistaa että huivi, takki, laukku jne on hyvin!



Pelleilykshän se tais taas mennä, hupsis..



Pelleilyä pelleilyn perään!


Täytyy kyllä sanoa että hyvien asukuvien saamikseksi vaaditaan aika paljon! Itsekkin voisin tehdä niiden eteen vielä paljon paljon enemmän. Sitä on ehkä vaikea ymmärtää, jos ei hirveästi ole ollut kameran takana. Asu, meikki, miljöö, kaikki, ihan kaikki täytyy miettiä valmiiksi! Mitä sitten jos sataakin? Tai tuulee niin että hiukset lähtee päästä irti? Valaistus on tärkeää ja sen jälkeen kuvia täytyy vielä muokata. Kameran täytyy olla hyvä, jotta laatukin on hyvä. Ja kuvaajasta puhumattakaan. Kaikki ei tiedä millasia kuvia just sä haluat ja sillon voidaan mennä pahasti pieleen. Itse en kuitenkaan jaksa asukuvista niin hirveästi stressailla, vaan ihan rennon letkeällä fiiliksellä lähden niitä ottamaan ja tekemään, kuten kuvista saattaa huomata..

Mä lähden kohta kohti Niinisaloa, sillä poikaystävä on taas vietävä takaisin armeijaan. Mulla oli tosi kiva viikonloppu ja tuun ehkäpä jo huomenna kirjoittelemaan siitä teille! Pitäkäähän kiva sunnuntai-ilta, mä vietän sen ajaen ♥ Loppuun vielä pari kysymystä: Mitäs piditte tästä postauksesta? Entä miten teidät viikonloppu sujui?

1 kommentti :

  1. Hei, tsemppiä superisti pääsykoerypistykseen - kyllä se siitä! <3

    VastaaPoista