keskiviikko 8. maaliskuuta 2017

ALKUVIIKON POSITIIVISET


Uudet vaatteet, joihin olen enemmän kuin tyytyväinen. Jos teitä kiinnostaa niin voisin esitellä ne myös teille.

Kaksi vapaapäivää putkeen, joka on niin rentouttavaa! Rakastan niitä aamuja, kun ei ole mihinkään kiire. 

Sukellus puhtaisiin lakanoihin saunan jälkeen

Hetki ystävän ja rakkaan kanssa 

Siisti koti, johon on aina yhtä ihana tulla


Valoisat aamut

Löytänyt uudestaan sarjan, jota olen nuorempana katsonut todella paljon. 

Postista tullut paketti, jonka sisällön tulen varmasti esittelemään teille myöhemmin

 Ystävältä saatu syntymäpäivälahja ennakkoon, josta olen niin innoissani!

Odottanut ja samalla hieman stressannut mun 20-vuotis syntymäpäiväjuhliani, jotka ovat jo huomenna! 





6 kommenttia :

  1. Nää valoisat aamut on kyl parasta♥ Paljon kivempi lähteä kouluun ku aurinko on jo ylhäällä.
    Ennakko onnittelut! Itse täytän sunnuntaina 20 :D

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on <3 Tulee herättyä itsestään ennen herätystä mikä on mahtavaa! Niin hyvän fiiliksen saa mulla aikaan :-) Kiitos paljon ja samoin sulle ennakko onnittelut! :-)

      Poista
  2. Paljon, paljon onnea!! ❤ Ja uudet ostokset kiinnostaisi ainakin mua, tee ihmeessä postaus! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon <3
      Kiva kuulla, että sua kiinnostaisi! :-)

      Poista