sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

KURKKAUS MUN VAATEKAAPPIIN

Hyvää sunnuntaita kaikille! Tällä kertaa vuorossa olisi pieni kurkkaus mun vaatekaappiin. Oon jo kauan pyöritellyt mielessäni tätä ideaa ja nyt päätin sen toteuttaa. Monissa blogeissa oon myös tätä postausta nähnyt! Saatte siis nähdä pieniä palasia mun vaatekaapin sisällöstä, muunmuassa uusimman sekä vanhimman ostoksen. Mun mielestä on kiva päästä näyttämään teille vähän mun tyyliä ja sitä, millaisia vaatteita käytän. Jos teitä kiinnostaa jokin laajempi katsaus mun vaatekaappiin, niin kommentoikaa! Mutta nyt, mennään suoraan vaan katsomaan vaatteet, jotka oon näihin eri kategorioihin valinnut.
Aloitetaan mun uusimmalla hankinnalla. Löysin tällä viikolla kirpparilta tän aivan ihanan takin ja rakastuin heti! Tää on alunperin mangosta ja mä maksoin tästä vain kahdeksan euroa. Tästä tuli heti  mun lempitakki, toivottavasti tää ei heti oo näille säille liian paksu. Tän jälkeen ei ookkaan tullut ostettua mitään vaatetta.
Uusimman ostoksen jälkeen on hyvä siirtyä vanhimpaan ostokseen. Oon ostanut tän hupparin vuonna 2012 Pimkiestä, kun oltiin perheen kanssa Espanjassa lomalla. Tän ostamisesta on siis todellakin paljon aikaa! En vaan jotenkin oo halunnut luopua tästä, vaikka tää alkaakin käydä pieneksi. En mä oo tätä kyllä hirveästi käyttänyt, sillon tällön kyllä! Luulen, että tää tulee olemaan tuolla mun kaapissa vielä kauan, kun en vaan halua luopua tästä.
Mun halvin ostos on New Yorkerista löytynyt kolmen euron neule! En kyllä vieläkään voi käsittää, että miten tää oli niin halpa. Toki tää oli alennuksessa, mutta silti. Tykkään tästä tosi paljon ja tää onkin viime aikoina ollut mulla paljon käytössä. Suosittelen kyllä käydä tsekkaamassa New Yorkerin tarjonta! Myös kalleimman ostoksen oisin tähän postaukseen voinut laittaa, mutta mun kallein ostos taitaa olla mun ylioppilasmekko, joka on tällä hetkellä vanhempien luona.
Tämän hetken lempiostoksia valitsin kaksi. Alunperin Boohoolta oleva ihana paita löytyi kirppikseltä viiden euron hintaa ja tää onkin mulla tosi kovassa käytössä! Pitkään oon jo tän mallista paitaa halunnut ja nyt se löytyi. Ihana väri ja ihana malli ♥ Toinen mun lempiostoksista on New Yorkerin paita, josta maksoin 9.95€. Ei siis todellakaan paha hinta! Pakko sanoa, että tällaistakin olen pitkään halunnut ja senkin oon nyt saanut mun vaatekaapin täydennykseksi. Tätä väriä en oo hirveästi tykännyt käyttää, mutta viime aikoina oon ihastunut siihen. Paljaat olkapäät ja toi poolokaulus on täydellinen yhdistelmä!
Tämänkin löydön tein kirpparilta ja mun oli pakko kotiuttaa se. Tää on ihan äärettömän mukava päällä! Ihanan pehmeä ja oversize malli. Tää huppari on just niitä päiviä varten, kun haluaa vain löhötä kotona tai muuten vaan pukeutua rennosti. Kivana yksityiskohtana hupparista löytyy sivulta kultainen vetoketju. Mä maksoin tästä neljä euroa, alkuperästä mulla ei oo hajuakaan.
Mun käytännöllisin ostos on ehdottomasti Cubuksen Jegging Janet, mustassa värissä tietysti. Näihin kun rahani pistin, ne eivät todellakaan menneet hukkaan. Käytän näitä lähes päivittäin ja ne sopii asuun kuin asuun. Monelle varmasti juuri mustat farkut on ne tärkeimmät ja eniten käytetyt. Näin ainakin mulla asia on! Nämä Cubuksen housut maksaa 24.95€, joka on tosi edullinen hinta farkuista. Suosittelen näitä kyllä kaikille. Tosi hyvät päällä, eivätkä nää mulla ainakaan hirveästi ole haalistuneet tai hajonneet. Nää kuitenkin löystyy jonkin verran käytössä, se kannattaa ottaa huomioon!
Mun turhimmaksi vaatteeksi valitsin kesällä Tokmannilta ostamani maksihameen. En oo käyttänyt tätä kertaakaan ja nyt kun pitkästä aikaa laitoin tän päälle niin on pakko todeta, että tää ei vaan millään tapaa sovi mulle! Kangas ja noi koristeet naruissa eivät oikein iske muhun. Herää kysymys miksi olen sitten ostanut tämän kyseisen maksihameen? No, ei mulla ole kyllä sitten mitään hajua!
Tähänkin kategoriaan valitsin kaksi vaatetta. Nää ei varmasti monille olisi rohkeita ostoksia, mutta mulle ne on. En oo hirveesti tottunut mitään erikoisempaa ostamaan! Ylemmän kuvan housut löysin new yorkerista ja ne ovat aivan ihanat päällä, en oo vaan niitä rohjennut käyttää muualla kuin kotona. Niiden väri ja malli saa mut jotenkin arastelemaan. Näähän siis on leveälahkeiset, joka tosin ei kuvasta näy. Alimmassa kuvassa on myös New Yorkerista löydetty takki. Rakastuin tähän kaupassa, mutta sen kotiutettuani en oo sitä kuin pari kertaa uskaltanut käyttää. Tuntuu että tää tekee musta jotenkin isomman näköisen. En ole myöskään ennen mitään erikoisempia takkeja käyttänyt.
Ostos, josta en raaski luopua, on aikoja sitten Onlysta ostettu neule. Muistan kun olin sitä onlyssa katsonut, mutta se oli aivan liian kallis. Yks kerta tää sitten oli aika isossa alennuksessa ja mä kotiutin sen. Silloin tää oli mulla tosi kovassa käytössä, nyt ei niinkään. Musta tää on kuitenkin niin söpö, että en vaan oikeasti raaski luopua tästä. Eipä tää taida enää ihan muodikaskaan olla, but i don't care!

Tässä tää pieni kurkistus nyt sitten oli. Paljon vaatteita jäi esittelemättä, mutta voisihan tästä postauksesta tehdä vaikka joskus toisen osan! Multa löytyy ihan hirveesti vaatteita ja siksi ollaankin nyt Hennan kanssa ottamassa yhteistä kirppispöytää Poriin. Pääsee eroon itselle turhista vaatteista. Voinkin infota siitä myöhemmin lisää. Nyt toivotan teille ihanaa uutta alkavaa viikkoa, nähdään taas seuraavan postauksen merkeissä ♥

9 kommenttia :

  1. Olipa kiva postaus ja hyvin toteutettu :-)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus! Tän tapaista vois tehdä omaankin blogiin jossain vaiheessa :-) Ihanasti oot myös tän toteuttanut ♥ & hei infokkaa ihmeessä jos viette vaatteita johkin porin kirpparille - jos sielä päin liikun niin käyn katsomassa!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan kyllä tällasen postauksen tekoa! Itseä kiinnostais ainakin lukea sulta jotain tän tyyppistä :-) Kiitos paljon <3 Ja joo, me infotaan! Ihan tässä lähiaikoina pitäis se pöytä ottaa.

      Poista
  3. Mielenkiintoinen postaus, toisten vaatekaapit kiinnostaa aina! :D Oon itsekin suunnitellut jotain tämäntyylistä postausta, saa nähdä milloin ehtisin toteuttaa sen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Kannattaa kyllä ehdottomasti
      toteuttaa tää.

      Poista
  4. Ihanat noi sun rohkeet ostokset, sekä pörrötakki että noi kivan väriset housut :) Ala ehdottomasti käytämään tota takki, on tosi kiva! :)

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Aika kamalalta näyttää kun paistaa rintsikat paidasta läpi...

    VastaaPoista