sunnuntai 25. syyskuuta 2016

AUTUMN OUTFIT

Takki - Wish / Paita - BikBok / Legginsit - Gina Tricot / Reppu - Nike / Kengät - Nike

Hyvää sunnuntaita kaikille! Lähdettiin eile kahden mun kaverin kanssa Poriin, joista toinen tuli Helsingistä tänne moikkaamaan meitä ja ajateltiin ottaa samalla myös musta asukuvat musta, joten tässä ne nyt ois. Käytiin patakirppiksellä kun kumpikaan heistä ei ollut aiemmin siellä käynyt ja löysin sieltä aivan ihanan takin, harmittaa että löysin sen vasta nyt enkä voinut siis esitellä sitä tossa edellisessä postauksessa.. Mutta tuutte varmasti näkemään sen mun päällä asukuvissa! Käytiin myös vähän kiertelemässä kauppoja, mutta en löytänyt sieltä itse mitään. Ja totta kai täytyi myös käydä syömässä. Oli kyllä kiva päivä pitkästä aikaa kahden Emilian kanssa, haha! 

Viikonloppu kului muutenkin mukavissa merkeissä. Perjantaina olin kahdeksaan asti koulussa, jos sitä nyt voi kouluksi kutsua, kun siellä joka toinen viikko käydään ja muuten opiskelaan sitten yksin! Loppuilta kului kavereiden kanssa sekä kuskina. Tänään oon juhlinut mun papan syntymäpäiviä ja käväissyt nopeasti täällä olevilta markkinoilta hakemassa lakuja. Tarkotus ois vielä poikaystävän kanssa lähteä johonkin päin. 

Tämä asu kuuluu kyllä yksiin mun lempiasuihin. On niin helppo heittää vaan päälle toi pitkä paita, takki ja legginssit! Mikään ei purista ja muutenkin tää on kaikenkaikkiaan tosi rento asu. Rakastan noita Niken kenkiä, varmaan parhaat kengät mitkä mulla on ikinä ollut. Niin hyvät jalassa! Näitä oonkin kuluttanut tosi paljon, ja sen huomaa.. :D Ehkä pian ois aika pestä noi! Takki on myös ollut tosi onnistunut ostos wishiltä. 

Mä lähden nyt tekemään jotain ruokaa ja valmistautumaan seuraavaan työviikkon, joka onkin mun viimeinen viikko kyseisessä työpaikassa! Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu ja ootte taas valmiina uuteen viikkoon. Mä en oo ihan varma, että miten taas jaksan aamuherätyksiä, mutta kyllähän niistä on ennenkin selvitty. Viikonloput vaan vilahtaa silmissä! 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti